KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

taper bush

Turkish translation: konik rakor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:taper bush
Turkish translation:konik rakor
Entered by: Ebru Güler

09:30 Mar 5, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Machinery parts
English term or phrase: taper bush
İçinde geçtiği bir cümle yok. Makine parçaları listesinde geçiyor.
Ebru Güler
konik rakor
Explanation:
...
Selected response from:

Cagdas Karatas
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim. "bush" için "rakor" kullandığımdan bu öneri daha mantıklı geldi. Gerçi hala neresi konik anlamadım ama. Sanırım dişlileriyle ilgili birşey.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konik rakor
Cagdas Karatas
4konik kovan
Mehmet Hascan
3 +1konik uçlu burç
chevirmen


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
konik uçlu burç


Explanation:
TSE sitesine atıfla.



--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-03-05 09:42:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://yukseltorna.com/Simabur.html
Bu bağlantıda da burcun dip çapının konik olabileceğine dair referanslar mevcut.


    Reference: http://https://www.tse.org.tr/turkish/abone/StandardDetay.as...
chevirmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Faruk Atabeyli: tapered bushing, konik burç bile olabilir
12 mins
  -> Teşekkürler, önerinize katılıyorum.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konik kovan


Explanation:
ALFA İngilizce-Türkçe Teknik Terimler Söz.

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 23

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konik rakor


Explanation:
...

Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Teşekkür ederim. "bush" için "rakor" kullandığımdan bu öneri daha mantıklı geldi. Gerçi hala neresi konik anlamadım ama. Sanırım dişlileriyle ilgili birşey.