KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

shrinc disc

Turkish translation: Sıkma Bilezik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shrink disc
Turkish translation:Sıkma Bilezik
Entered by: Taner Göde

21:07 Oct 31, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: shrinc disc
Parcanin kendisi
http://sgr.en.alibaba.com/product/50099922/50445907/Coupling...
adresinde görülüyor. Bu dingil basliginin bir parcasi.
Hamza Gürdal
Germany
Sıkma Bilezik
Explanation:
Ben cevap yazarken chevirmen de yazıyormuş. Gerçi referanslarımız aynı ama kanaatimce bunun karşılığı SIKMA BİLEZİK şeklinde çünkü resimlerden her ikisi de tutuyor.

Bu bir bilezik olmak zorunda çünkü şaft denge açısından düz olmalı ve ucunda da sıkıldığında yerinden çıkması neredeyse imkansız olan bir parça takılmalıdır. Shrink ve Sıkma burada anlam olarak birbirini tamamlıyor. Disk için Bilezik ifadesinin uygun bulunması hususunu takdirinize bırakıyorum.

İyi çalışmalar (Almanca sorunuza geçiyorum).

T.G.



Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Tesekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Sıkma Bilezik
Taner Göde
4 +2konik kilit
chevirmen


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
konik kilit


Explanation:
Kaynakta da belirtildiği üzere konik kilit, sıkma bilezik, tiperlok, sıkma burç, ayarlı kasnak olarak da adlandırılıyor.


    Reference: http://www.konikkilit.com/
chevirmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
12 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Nahit Karataşlı
19 hrs
  ->  Teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Shrink Disc
Sıkma Bilezik


Explanation:
Ben cevap yazarken chevirmen de yazıyormuş. Gerçi referanslarımız aynı ama kanaatimce bunun karşılığı SIKMA BİLEZİK şeklinde çünkü resimlerden her ikisi de tutuyor.

Bu bir bilezik olmak zorunda çünkü şaft denge açısından düz olmalı ve ucunda da sıkıldığında yerinden çıkması neredeyse imkansız olan bir parça takılmalıdır. Shrink ve Sıkma burada anlam olarak birbirini tamamlıyor. Disk için Bilezik ifadesinin uygun bulunması hususunu takdirinize bırakıyorum.

İyi çalışmalar (Almanca sorunuza geçiyorum).

T.G.






    Reference: http://www.konikkilit.com/Shrink.htm
    Reference: http://sgr.en.alibaba.com/product/50099922/50445907/Coupling...
Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Tesekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  chevirmen: epey uzun yazıyormuşsun demekki..:)
40 mins
  -> Evet, uzun uzun araştırdım. Almancası da sorulduğu için % 200 emin olmam gerekiyordu. http://www.proz.com/kudoz/2229008 İnce bir hiciv mi seziyorum, yoksa kinaye mi olacaktı :-)))

agree  Mehmet Hascan
11 hrs
  -> Teşekkürler Mehmet.