KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

telescopic beam glide plate

Turkish translation: teleskopik kiriş kayma levhası/plakası


23:30 Nov 17, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: telescopic beam glide plate
Terim, spreaderler ile ilgili metinde spreader parçalarından biri olarak gösteriliyor.
Whiz
Turkey
Turkish translation:teleskopik kiriş kayma levhası/plakası
Explanation:
teleskopik kiriş kayma levhası/plakası

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-11-19 12:37:08 GMT)
--------------------------------------------------

"bir spreader'ın konteyner'a göre konumunu ayarlamaya yarayan ve spreader'ın teleskopik kiriş birimlerinin uçlarında yer alan parçadır."
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=flipper&kw=&a=&all=&v...


--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-11-19 12:51:06 GMT)
--------------------------------------------------

Bu tanımı "teleskopik kiriş" ifadesi geçtiği için yazdım. Glide plate de kayma plakası olmalı.
Selected response from:

Nuri Razi
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3teleskopik kiriş kayma levhası/plakası
Nuri Razi
5teleskopik kirişli kayar plaka
Salih1946


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
teleskopik kiriş kayma levhası/plakası


Explanation:
teleskopik kiriş kayma levhası/plakası

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-11-19 12:37:08 GMT)
--------------------------------------------------

"bir spreader'ın konteyner'a göre konumunu ayarlamaya yarayan ve spreader'ın teleskopik kiriş birimlerinin uçlarında yer alan parçadır."
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=flipper&kw=&a=&all=&v...


--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-11-19 12:51:06 GMT)
--------------------------------------------------

Bu tanımı "teleskopik kiriş" ifadesi geçtiği için yazdım. Glide plate de kayma plakası olmalı.

Nuri Razi
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in TurkmenTurkmen
PRO pts in category: 58
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkürler


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  semen
2 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Serkan Doğan
6 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  xxxgulakbelen
1 day6 hrs
  -> Teşekkür ederim.

15 days   confidence: Answerer confidence 5/5
teleskopik kirişli kayar plaka


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 99