KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

square rail bearing

Turkish translation: kare kızaklı rulman / yuvarlak kızaklı rulman


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:square rail bearing
Turkish translation:kare kızaklı rulman / yuvarlak kızaklı rulman
Entered by: terasus60

22:49 Dec 22, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: square rail bearing
Doğrusal hareket sistemleriyle (linear motion system) ilgili metinden:

square rail bearing

round rail bearing tipi de mevcut
Whiz
Turkey
kare kızaklı rulman / yuvarlak kızaklı rulman
Explanation:
"linear bearing" e baktığımızda "lineer rulman" anlamı çıkıyor. Konu dğrusal hareket sistemleri olduğu için yukarıdaki şekilde yorumluyorum
Selected response from:

terasus60
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kare kızaklı rulman / yuvarlak kızaklı rulman
terasus60
3 +1kare ray yatağıMG58


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kare ray yatağı


Explanation:
Burada kızakların içinde kaydığı rayların yatakları olsa gerek.

MG58
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
9 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kare kızaklı rulman / yuvarlak kızaklı rulman


Explanation:
"linear bearing" e baktığımızda "lineer rulman" anlamı çıkıyor. Konu dğrusal hareket sistemleri olduğu için yukarıdaki şekilde yorumluyorum


    Reference: http://tureng.com/search/linear%20bearing
    Reference: http://tureng.com/search/rail%20bearing
terasus60
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gulint
6 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Adnan Özdemir
9 hrs
  -> Teşekkür

agree  Erkan Dogan
1 day 10 hrs
  -> Teşekkürler