KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

hub input inertia

Turkish translation: diskin kütlesel ataleti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hub input inertia
Turkish translation:diskin kütlesel ataleti
Entered by: Metin Cihan

00:11 Dec 23, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: hub input inertia
Doğrusal hareket sistemleriyle ilgili metinden:

hub input inertia
Whiz
Turkey
diskin kütlesel ataleti
Explanation:
Sanırım, aşağıdaki gibi bir kullanım söz konusu.
http://www.thomsonlinear.com/website/com/eng/products/clutch...

Eğer öyleyse, ilgili söz öbeğinin, devamında gelen rotary ile birlikte ele alınıp "diskin kütlesel atalet momenti" denmesi gerekebilir.

Bağlantılara eklediğim wikipedia tanımlarından yola çıkarak dönme ile ilgili ataletin atalet momenti olduğunu görebiliriz.
Selected response from:

Metin Cihan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1diskin kütlesel ataleti
Metin Cihan
4 +1disk göbeğine uygulanan atalet
Emin Arı
3 +1göbek girdili atalet
ATIL KAYHAN


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
diskin kütlesel ataleti


Explanation:
Sanırım, aşağıdaki gibi bir kullanım söz konusu.
http://www.thomsonlinear.com/website/com/eng/products/clutch...

Eğer öyleyse, ilgili söz öbeğinin, devamında gelen rotary ile birlikte ele alınıp "diskin kütlesel atalet momenti" denmesi gerekebilir.

Bağlantılara eklediğim wikipedia tanımlarından yola çıkarak dönme ile ilgili ataletin atalet momenti olduğunu görebiliriz.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Inertia#Rotational_inertia
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Moment_of_inertia
Metin Cihan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
3 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
göbek girdili atalet


Explanation:
Sözcük karsiligidir.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
43 mins
  -> Tesekkürler.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
disk göbeğine uygulanan atalet


Explanation:
imho

Emin Arı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 122

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
5 hrs