KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

disconnect

Turkish translation: bağlantının kesildiği yer

08:11 Dec 7, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: disconnect
Fiil olarak değil de isim olarak uygun bir karşılığa ihtiyacım var. Bağlam şöyle:

"Couple correct hydraulic gauge to disconnect."
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:bağlantının kesildiği yer
Explanation:
Doğru hidrolik göstergeyi bağlantının kesildiği yere bağlayın.

Cümlede böyle denmek istendiğini düşünüyorum.
Selected response from:

selma dogan
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bağlantının kesildiği yer
selma dogan
4kapatıcı, bağlantı kesici
Engin Gumus


Discussion entries: 6





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapatıcı, bağlantı kesici


Explanation:
Couple correct hydraulic gauge kapatıcı / bağlantı kesici şeklinde kullanılablir.

Engin Gumus
France
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: teşekkürler..


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bağlantının kesildiği yer


Explanation:
Doğru hidrolik göstergeyi bağlantının kesildiği yere bağlayın.

Cümlede böyle denmek istendiğini düşünüyorum.


selma dogan
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: teşekkürler..