KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

\"feed-through\"

Turkish translation: geçiş besleyici

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:\"feed-through\"
Turkish translation:geçiş besleyici
Entered by: Selçuk Dilşen

12:19 Dec 17, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: \"feed-through\"
The connection between the Docking Station and the main instrument is realized via a 'feed-through'.
Mustafa C. KATI
Turkey
geçiş besleyici
Explanation:
"Feedthrough" olarak da kullanılıyor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Feedthrough
http://www.remarenerji.com.tr/index.php?option=com_zoo&task=...
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
Teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Elektrik fişi
Salih1946
5konektör / konnektör kablosu
Engin Gumus
5geçiş besleyici
Selçuk Dilşen


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
geçiş besleyici


Explanation:
"Feedthrough" olarak da kullanılıyor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Feedthrough
http://www.remarenerji.com.tr/index.php?option=com_zoo&task=...

Selçuk Dilşen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 280
Grading comment
Teşekkürler..

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
konektör / konnektör kablosu


Explanation:
Docking station, yerleştirme istasyonu demektir. Günümüzde daha çok bilişim alanında, profesyonel laptopların, ekran, fare, klavye vesaire harici cihazlara daha kolay bir şekilde bağlanabilmesi için kullanılır. Burada bahsedilen parça ise bilgisayar ya da cihaz ile yerleştirme istasyonu arasındaki bağlantıyı/veri akışını sağlayan daha çok kaplo şeklinde olan parçadır. Türkçesi, bu parçayı satan şirketlerin sitelerinde konektör kablosu ya da konnektör kablosu şeklinde geçmektedir.

Example sentence(s):
  • İkinci örnekte bilgisayar, yerleştirme istasyonundaki bir ekran paneli üstüne kaydırılır. Yerleştirme istasyonu, ekran panelinin arkasında yer alan konektör kablosu kullanılarak bilgisayara bağlanır.

    Reference: http://support.hp.com/tr-tr/document/c03562163
Engin Gumus
France
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Elektrik fişi


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 99
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..