KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

acknowledgeable

Turkish translation: kabul edilebilir

12:46 Dec 17, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: acknowledgeable
If the A2 is configured as acknowledgeable, and the A1 is configured as non-acknowledgeable, then, when an A2 alarm occurs, the red LED will blink in double blink A2 mode.
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:kabul edilebilir
Explanation:
alarm kabul edilebilir ise kabul edildiğinde (acknowledge), alarm ekrandan kaybolur ve varsa sesli uyarı kesilir. Bu çok önemli olmayan bir alarm için geçerlidir, örneğin sıcaklık Yüksek (High) ise. Ancak kabul edilemez alarmda, alarm kabul edilse bile ekrandan kaybolmaz ve sesli uyarı devam eder. Bu kritik bir durum olduğu için müdahele edilmesi zorunludur. Örneğin sıcaklık High High (Yüksek Yüksek) eşiğini geçtiğinde. SCADA sistemlerinde yaygın olarak kullanılır.

--------------------------------------------------
Note added at 16 saat (2016-12-18 04:54:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mikrodev.com/tr/Mikroscada_html/_alarm_ekleme.htm...
Selected response from:

Emin Arı
Turkey
Grading comment
Teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Bilinen / tanınan
Salih1946
4kabul edilebilir
Emin Arı
4Açık
mehmet eruluç
4onaylanabilir
gultekinmurat
4onaylanabilir
Zeki Güler


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onaylanabilir


Explanation:
imho

gultekinmurat
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onaylanabilir


Explanation:
http://www.normteknik.com.tr/images/07-FM200 Teknik Sartname...


Zeki Güler
Ireland
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Bilinen / tanınan


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 99
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Açık


Explanation:
Non-acknowledgable: kapalı


    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Acknowledgement_(data_networks)://
mehmet eruluç
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kabul edilebilir


Explanation:
alarm kabul edilebilir ise kabul edildiğinde (acknowledge), alarm ekrandan kaybolur ve varsa sesli uyarı kesilir. Bu çok önemli olmayan bir alarm için geçerlidir, örneğin sıcaklık Yüksek (High) ise. Ancak kabul edilemez alarmda, alarm kabul edilse bile ekrandan kaybolmaz ve sesli uyarı devam eder. Bu kritik bir durum olduğu için müdahele edilmesi zorunludur. Örneğin sıcaklık High High (Yüksek Yüksek) eşiğini geçtiğinde. SCADA sistemlerinde yaygın olarak kullanılır.

--------------------------------------------------
Note added at 16 saat (2016-12-18 04:54:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mikrodev.com/tr/Mikroscada_html/_alarm_ekleme.htm...

Emin Arı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 130
Grading comment
Teşekkürler..