KudoZ home » English to Turkish » Media / Multimedia

off camera

Turkish translation: haber görüntüleri


22:30 Nov 28, 2008
English to Turkish translations [Non-PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: off camera
Örneğin haberlerde sunucunun görüntüsü yerine olay yerinden alınan görüntülerin gösterilmesi.


Not: Kulağa cazip gelse de, "kamera arkası" olmadığını düşünüyorum.

Teşekkürler,
Nagme Yazgin
United Kingdom
Turkish translation:haber görüntüleri
Explanation:
Sizin dediğiniz bağlamda Türkiye'de daha çok böyle diyorlar haberlerde ama bunun farklı anlamları da var. Bu bağlamda haber görüntüleri, habere ilişkin görüntüler, haber ile ilgili görüntüler deniliyor.
Selected response from:

Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
United Kingdom
Grading comment
"Haber görüntüleri"ni kullandım. Çok teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kaydedilen haber görüntüleri
Salih1946
4haber görüntüleri
Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
4kamera kapalı iken
Mustafa Er (BSc MA)
3kameraya takılanlarsemen


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kamera kapalı iken


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-28 22:37:16 GMT)
--------------------------------------------------

ancak, kamera kapalı iken diğer görüntüler nasıl ekrana geliyor değil mi?

Mustafa Er (BSc MA)
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
haber görüntüleri


Explanation:
Sizin dediğiniz bağlamda Türkiye'de daha çok böyle diyorlar haberlerde ama bunun farklı anlamları da var. Bu bağlamda haber görüntüleri, habere ilişkin görüntüler, haber ile ilgili görüntüler deniliyor.


    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=off+camera
    Reference: http://www.google.com.tr/search?num=20&hl=tr&q=haber+g%C3%B6...
Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
United Kingdom
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
"Haber görüntüleri"ni kullandım. Çok teşekkürler.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kameraya takılanlar


Explanation:
cevap secilmis ama ben yine de bu karsiligi vermeden edemedim

off camera /off the camera

kameraya takialnlar- kameramizin gordukleri olarak gecmiyor mu bizde?

discussion kapali oldugundan cevap olarak yazdim

semen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
kaydedilen haber görüntüleri


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8