KudoZ home » English to Turkish » Medical: Health Care

High-Dependency Unit

Turkish translation: ara ünite; ara yoğun bakım ünitesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:High-Dependency Unit
Turkish translation:ara ünite; ara yoğun bakım ünitesi
Entered by: Özden Arıkan

02:39 Mar 28, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / hasta bakım ünitesi
English term or phrase: High-Dependency Unit
"Ara ünite", "ara yoğun bakım" ve bir de "yüksek destek ünitesi" karşılıkları buldum; zaten bu kadar çok karşılık olması yerleşik olmadığını gösteriyor. Ama belki hekimlerin/ hastane personelinin daha sık kullandığı bir şey vardır, bunu da bilen bir arkadaşımız vardır diye bir sorayım dedim.

Yardım edebilecek olanlara şimdiden teşekkürler.
Özden Arıkan
Germany
ara yoğun bakım ünitesi (ara ünite)
Explanation:
www.amerikanhastanesi.com.tr/kurum.aspx?file=sayilarla.htm - 37k
Selected response from:

Cagdas Karatas
Turkey
Grading comment
Teşekkürler...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ara yoğun bakım ünitesi (ara ünite)
Cagdas Karatas
5yoğun bakım ünitesi
Salih1946


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
high-dependency unit
ara yoğun bakım ünitesi (ara ünite)


Explanation:
www.amerikanhastanesi.com.tr/kurum.aspx?file=sayilarla.htm - 37k


    Reference: http://geriatri.dergisi.org/pdf.php3?id=49
    Reference: http://www.sankotip.com/yogun_bakim.asp
Cagdas Karatas
Turkey
Does not meet criteria
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Teşekkürler...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nilgün Bayram
2 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Serkan Doğan
7 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  chevirmen
8 hrs
  -> sağol abi

agree  Taner Göde: http://www.nhslanarkshire.co.uk/Services/High Dependency Uni...
14 hrs
  -> sağol abi

618 days   confidence: Answerer confidence 5/5
high-dependency unit
yoğun bakım ünitesi


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4