KudoZ home » English to Turkish » Medical: Instruments

pre-deployment force

Turkish translation: Yerleştirme Öncesi (Ön-yerleştirme) Kuvveti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-deployment force
Turkish translation:Yerleştirme Öncesi (Ön-yerleştirme) Kuvveti
Entered by: Buket Yilmaz

20:16 Apr 6, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
English term or phrase: pre-deployment force
Advance the clip cartridge to apply a pre-deployment force to the graft wall.
Buket Yilmaz
Ireland
Yerleştirme Öncesi (Ön-yerleştirme) Kuvveti
Explanation:
Aşağıdaki linklerde de görüleceği üzere pre-deployment aslında greft yerleşimi öncesi damarların durumunu görüntülemek için yapılan işlemleri tarif ederken kullanılıyor, predeployment angiography gibi fakat bu cümlede aşağıdaki gibi kullanılabilir diye düşünüyorum.

Klips kartuşunu, greft duvarına yerleştirme öncesi bir kuvvet (bir önyerleştirme kuvveti) uygulayacak şekilde ilerletin.
Selected response from:

mediko06
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Yerleştirme Öncesi (Ön-yerleştirme) Kuvveti
mediko06
3ön yayılım kuvveti
Nigar Mancini
3ön kuvvet
skaya


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ön kuvvet


Explanation:
klips kartuşunu/yuvasını ilerleterek graft duvarına bir ön kuvvet uygulayın...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-06 21:19:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ameditech.com/images/4030sheet3.jpg

skaya
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ön yayılım kuvveti


Explanation:
bayağı araştırdım ancak tam türkçe bir karşılık bulamadığım için ben olsam bu şekilde tercüme ederdim...

Nigar Mancini
Italy
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Yerleştirme Öncesi (Ön-yerleştirme) Kuvveti


Explanation:
Aşağıdaki linklerde de görüleceği üzere pre-deployment aslında greft yerleşimi öncesi damarların durumunu görüntülemek için yapılan işlemleri tarif ederken kullanılıyor, predeployment angiography gibi fakat bu cümlede aşağıdaki gibi kullanılabilir diye düşünüyorum.

Klips kartuşunu, greft duvarına yerleştirme öncesi bir kuvvet (bir önyerleştirme kuvveti) uygulayacak şekilde ilerletin.

Example sentence(s):
  • http://enth.allenpress.com/enthonline/?request=get-document&doi=10.1583%2F1545-1550(2000)007%3C0240:EROAPA%3E2.3.CO%3B2

    Reference: http://radiology.rsnajnls.org/cgi/content/full/220/2/475
    Reference: http://radiology.rsnajnls.org/cgi/content/full/220/2/475/F6
mediko06
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nigar Mancini
2 hrs

agree  ozan karakış
5 hrs