KudoZ home » English to Turkish » Medical

inspriratory

Turkish translation: solunumsal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inspiratory
Turkish translation:solunumsal
Entered by: Antoinette Verburg

22:38 Jul 10, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Medical / product description
English term or phrase: inspriratory
medical
shenay kharatekin
Turkey
solunumsal
Explanation:
Ama burada "inhalasyonla ilgili" demek
tabi kelime türkçe olmadığından sıfat yapamıyoruz.
inhalasyonel fila biraz zorlama olur
respiratörel denilebilir mi emin değilim
not : solunumsal buradaki anlamı karşılamıyor zira solunum değil ilacı inhale etmekle ilgili yani çiğerlere çekmekle
Belki inspiratoral ??
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1solunumsal
1964
41. Havanın akciğere çekilmesiyle ilgili, soluk alışla ilgili.Adil Sönmez


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
solunumsal


Explanation:
Ama burada "inhalasyonla ilgili" demek
tabi kelime türkçe olmadığından sıfat yapamıyoruz.
inhalasyonel fila biraz zorlama olur
respiratörel denilebilir mi emin değilim
not : solunumsal buradaki anlamı karşılamıyor zira solunum değil ilacı inhale etmekle ilgili yani çiğerlere çekmekle
Belki inspiratoral ??


1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
17 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
1. Havanın akciğere çekilmesiyle ilgili, soluk alışla ilgili.


Explanation:
2. Soluk almaya arıcılık eden, soluk almaya yarayan

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118