KudoZ home » English to Turkish » Medical

heel to toe

Turkish translation: Tooppuktan tırnağa


15:44 Aug 8, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Medical / orthopedy
English term or phrase: heel to toe
Is the normal heel to toe gait pattern present?
shenay kharatekin
Turkey
Turkish translation:Tooppuktan tırnağa
Explanation:
Bildiğimiz topuktan tırnağa
Selected response from:

xxxAVRASYA
Grading comment
olabilir ama çok emin değilim, tuhaf oluyor biraz cümle içinde
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3normal topuk-parmak yürüyüş paterni gözleniyormu(varmı)?opedos
3 +3Tooppuktan tırnağaxxxAVRASYA
1 +1eger ortopedi ise ve bir deyim degilseerhan ucgun


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Tooppuktan tırnağa


Explanation:
Bildiğimiz topuktan tırnağa

xxxAVRASYA
PRO pts in pair: 4
Grading comment
olabilir ama çok emin değilim, tuhaf oluyor biraz cümle içinde

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  erhan ucgun: evet tek o ve tek pe li topuk
3 mins
  -> Mersi çok naziksiniz

agree  Emine Fougner
30 mins
  -> Sağolun

agree  1964
1 day19 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
eger ortopedi ise ve bir deyim degilse


Explanation:
yürüyüş normal mi demek...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-08 15:52:14 (GMT)
--------------------------------------------------

ayağın yere başış şablonu (pattern) den bahsediyor gibi geldi

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-08 16:01:29 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon basış (basmaktan)

erhan ucgun
PRO pts in pair: 87

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wandadorff
54 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
normal topuk-parmak yürüyüş paterni gözleniyormu(varmı)?


Explanation:
yürüme ayak parmağından kalçaya kadar olan birçok kası ilgilendiren kompleks bir harekettir.Ayak ise topuktan baş parmağa kadar olan kasları ile bölümler halinde harekete katılır.Tırnakların yürüyüşte rol aldıkları pek söylenemez.Cevap seçilmiş te olsa yazmakta yarar göruyorum.saygılar.....:))

opedos
PRO pts in pair: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gamze Ozfirat
1 hr

agree  hacimurat
2 hrs

agree  Patrycja Ozcan-Karolewska (Podkańska)
15 hrs