KudoZ home » English to Turkish » Medical

contınence

Turkish translation: kendini kontrol etme


18:15 Dec 13, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: contınence
self help skills including continence
yeli
Turkish translation:kendini kontrol etme
Explanation:
kendini kontrol etme
idrar kontrol etme

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 18:22:04 (GMT)
--------------------------------------------------

tıbbi bağlamda idrar kontrolü daha uygun
Selected response from:

Ali YANDIK
Turkey
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kendini kontrol etmeAli YANDIK
5 +1kontinans
Selcuk Akyuz
4kendini tutma /ölçülülükshenay kharatekin


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kendini kontrol etme


Explanation:
kendini kontrol etme
idrar kontrol etme

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 18:22:04 (GMT)
--------------------------------------------------

tıbbi bağlamda idrar kontrolü daha uygun

Ali YANDIK
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 173

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATB Translation
5 hrs

agree  Özden Arıkan: "self-help" tipinden ötürü davranış bağlamında geçiyor olabileceğini düşündüm. o zaman "kendini kontrol etme", "kendini tutma", hatta "özdenetim" vb de olabilir
21 hrs

agree  shenay kharatekin
2 days 20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
continence
kontinans


Explanation:
tıptaki karşılığı "kontinans"

kontinans: idrar ya da feçes [dışkı] kaçırmama ya da tutma

Prof. Dr. İsmet Dökmeci, Tıp Dilinde Yeni Cep Sözlüğü [Türkçe-İngilizce]

Selcuk Akyuz
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 979

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: possible
2 days 19 hrs

2 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kendini tutma /ölçülülük


Explanation:
Aradığınız terim: contınence, 4 sonuç bulundu.
İngilizce Türkçe Kategori

continence itidal İş Dünyası
continence ılımlılık İş Dünyası
continence ölçülülük İş Dünyası
continence kendini tutma İş Dünyası



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84