KudoZ home » English to Turkish » Medical (general)

"off and on" treatment regimen

Turkish translation: Kesintili (aralıklı) tedavi rejimi


22:41 Nov 16, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: "off and on" treatment regimen
Şöyle bir cümlede yer alıyor:

In some patients it will be part of their maintenance therapy in an ‘off and on’ treatment regimen
Whiz
Turkey
Turkish translation:Kesintili (aralıklı) tedavi rejimi
Explanation:
Bazı hastalarda bu, "kesintili" bir tedavi rejimi içerisinde, devam tedavilerinin parçası olacaktır.

hastaların "on" olduğu durum, ilacı almayı veya tedaviyi sürdürdükleri durum,
"off" olduğu durum, ilacın kesildiği veya tedavi verilmediği durum.
Selected response from:

mediko06
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Kesintili (aralıklı) tedavi rejimi
mediko06
5zaman zaman yapılan tedavi kürü
Bulent Taylan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
zaman zaman yapılan tedavi kürü


Explanation:
.

Bulent Taylan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Kesintili (aralıklı) tedavi rejimi


Explanation:
Bazı hastalarda bu, "kesintili" bir tedavi rejimi içerisinde, devam tedavilerinin parçası olacaktır.

hastaların "on" olduğu durum, ilacı almayı veya tedaviyi sürdürdükleri durum,
"off" olduğu durum, ilacın kesildiği veya tedavi verilmediği durum.


    Reference: http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=10...
    Reference: http://www.thefreedictionary.com/off-and-on
mediko06
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 54
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
19 mins
  -> teşekkürler

agree  Serkan Doğan
1 day2 hrs
  -> Teşekkürler