KudoZ home » English to Turkish » Medical (general)

perinatal

Turkish translation: perinatal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:perinatal
Turkish translation:perinatal
Entered by: yeli

16:49 Dec 13, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: perinatal
perinatal
yeli
perinatal
Explanation:
Wyeth Tıp Sözlüğü:
Gebeliğin yirminci haftasından doğuma kadar geçen fetüs hayatına ait.

postnatal=doğum sonrası
prenatal=doğum öncesi

"peri" civarında, dolaylarında anlamında


IX. Ulusal Perinatoloji Kongresi
Sevgili Meslektaşım, Kuruluşundan itibaren Perinatal Tıp alanındaki çalışmalarını
aralıksız sürdüren Perinatoloji Derneği 9. Kongresini 26-29 ...
www.perinatoloji2003.org/davet.htm

ME.Ü. Tıp Fakültesi - SEREBRAL PALSİ
... Temelde üst motor yolların prenatal, perinatal ve erken çocukluk döneminde
herhangi bir nedenle kalıcı vasıfta etkilenmesi sonucu anormal hareket ...
tf.mersin.edu.tr/?sayfa_id=529 - 101k
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1perinatal
Özden Arıkan
4dogum oncesiOmer Esener


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dogum oncesi


Explanation:
perinatal dogum oncesi, postnatal dogum sonrasi

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 16:53:32 (GMT)
--------------------------------------------------

dogum sirasinda, esnasinda olarak da kullanilabiliyor.

Omer Esener
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
perinatal


Explanation:
Wyeth Tıp Sözlüğü:
Gebeliğin yirminci haftasından doğuma kadar geçen fetüs hayatına ait.

postnatal=doğum sonrası
prenatal=doğum öncesi

"peri" civarında, dolaylarında anlamında


IX. Ulusal Perinatoloji Kongresi
Sevgili Meslektaşım, Kuruluşundan itibaren Perinatal Tıp alanındaki çalışmalarını
aralıksız sürdüren Perinatoloji Derneği 9. Kongresini 26-29 ...
www.perinatoloji2003.org/davet.htm

ME.Ü. Tıp Fakültesi - SEREBRAL PALSİ
... Temelde üst motor yolların prenatal, perinatal ve erken çocukluk döneminde
herhangi bir nedenle kalıcı vasıfta etkilenmesi sonucu anormal hareket ...
tf.mersin.edu.tr/?sayfa_id=529 - 101k


Özden Arıkan
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 92
Grading comment
tesekkurler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
2 days 22 hrs