groundedness

Turkish translation: emniyet hissi

English to Turkish translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general) / Hidroterapi
English term or phrase: groundedness
Naturopati'nin konularından biri olan su ile tadavinin bir türü "Schiele banyosu" ile ilgili bir dokümanda gün boyu gözardı edilen ayaklara verilen değerden bahseden aşağıdaki cümlede geçiyor.
"The feet, which are often ignored in daily life, experience loving care which they give back with an invigorating feeling of groundedness."
Ufuk Alpat
Turkish translation:emniyet hissi
Explanation:
Bu tarz psikolojik bağlamlarda 'feeling safe and reassured' gibi bi anlama sahip. Emin kelimesinden türeyen bi karşılık vermek uygun olur
Selected response from:

Mert Dirice
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ruhsal ve duygusal zindelik
MILHAN LAKADAMYALI
3emniyet hissi
Mert Dirice


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
emniyet hissi


Explanation:
Bu tarz psikolojik bağlamlarda 'feeling safe and reassured' gibi bi anlama sahip. Emin kelimesinden türeyen bi karşılık vermek uygun olur

Mert Dirice
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ruhsal ve duygusal zindelik


Explanation:
Ayaklara uygulanan bir tedavi ya da bakım insana rahatlama, gevşeme, huzur ve mutluluk verir. Dolayısıyla bu bağlamda terimin "ruhsal ve duygusal zindelik" ifade ettiği kanısındayım.

MILHAN LAKADAMYALI
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish