KudoZ home » English to Turkish » Medical: Instruments

Power injection rated port

Turkish translation: elektrikli enjeksiyon için tanımlanmış port


17:12 Dec 28, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Power injection rated port
Enjeksiyon Setleriyle ilgili metinden:

Power Injection Procedure
Verify the implanted port is a power injection rated port
Whiz
Turkey
Turkish translation:elektrikli enjeksiyon için tanımlanmış port
Explanation:
Elektrikli enjeksiyon için aşağıdaki arama sonucu elde edilmiş pdf dosyalarına göz atabilirsiniz.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&safe=off&biw=1280&bih=...

Aşağıdaki bağlantıda yer alan implante port konulu word dosyası da ayrıca işinize yarayabilir.
http://www.mahirmedikal.com/belgeler/Belge_Dr Fikret Kutlu P...

Selected response from:

Metin Cihan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5elektrikli enjeksiyon sınıfı bağlantı noktasıabdullah erol
4 +1elektrikli enjeksiyon için tanımlanmış port
Metin Cihan
5Elektrikli enjeksiyon orantılı/dereceli giriş
Salih1946
3 +1güçle enjeksiyon tanımlı port
ATIL KAYHAN


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
power injection rated port
güçle enjeksiyon tanımlı port


Explanation:
güçle enjeksiyon tanımlı port

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eser Perkins
1 day 20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
power injection rated port
Elektrikli enjeksiyon orantılı/dereceli giriş


Explanation:
http://www.bardaccess.com/infusion-powerloc-max.php

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
power injection rated port
elektrikli enjeksiyon için tanımlanmış port


Explanation:
Elektrikli enjeksiyon için aşağıdaki arama sonucu elde edilmiş pdf dosyalarına göz atabilirsiniz.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&safe=off&biw=1280&bih=...

Aşağıdaki bağlantıda yer alan implante port konulu word dosyası da ayrıca işinize yarayabilir.
http://www.mahirmedikal.com/belgeler/Belge_Dr Fikret Kutlu P...



Example sentence(s):
  • İmplante (edilen) portun elektrikli enjeksiyon için tanımlanmış bir port olduğunu teyit edin.

    Reference: http://tur.proz.com/kudoz/english_to_turkish/medical/332958-...
Metin Cihan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eser Perkins: Atıl Bey gibi ben de "tanımlı" derdim. Ama sonuçta iki cevap ta geçerli
1 day 18 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
power injection rated port
elektrikli enjeksiyon sınıfı bağlantı noktası


Explanation:
rated için tanımlı veya sınıfı



    Reference: http://www.yeminlisozluk.com/index.php?kelime=power+injectio...
abdullah erol
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8