KudoZ home » English to Turkish » Medical: Instruments

polyester scaffold

Turkish translation: polyester iskelet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:polyester scaffold
Turkish translation:polyester iskelet
Entered by: Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI

14:43 Nov 12, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Medical
English term or phrase: polyester scaffold
.....implant is a polyester scaffold which is available in two sizes....
Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
United Kingdom
polyester iskelet
Explanation:
bu iskeletler (çatılar) doku mühendisliğinde, tasarımında ve yapım aşamasında kullanılıyor, adeta döküm işindeki kalıpların yaptığı işlev gibi istenilen 3 boyutlu şekli verebilmek için altyapı olarak hazırlanıyor ve doku bunun şeklini alacak şekilde gelişiyor ama sonra doku oluşunca bunun biyolojik açıdan çürümesi ve dokunun içinde kalmayıp oradan çıkması isteniyor (biodegradable), bu nedenle iskelet kelimesi daha uygun derim

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21151163
Selected response from:

turkceng
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5polyester iskelet
turkceng
4polyester iskele
Anatolian


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polyester iskele


Explanation:
imho..

Anatolian
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
polyester iskelet


Explanation:
bu iskeletler (çatılar) doku mühendisliğinde, tasarımında ve yapım aşamasında kullanılıyor, adeta döküm işindeki kalıpların yaptığı işlev gibi istenilen 3 boyutlu şekli verebilmek için altyapı olarak hazırlanıyor ve doku bunun şeklini alacak şekilde gelişiyor ama sonra doku oluşunca bunun biyolojik açıdan çürümesi ve dokunun içinde kalmayıp oradan çıkması isteniyor (biodegradable), bu nedenle iskelet kelimesi daha uygun derim

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21151163

turkceng
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4