KudoZ home » English to Turkish » Military / Defense

External versus internal exposure

Turkish translation: farklı harici-dahili risk ihtimalleri/sahaları/koşulları


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:External versus internal exposure
Turkish translation:farklı harici-dahili risk ihtimalleri/sahaları/koşulları
Entered by: Salih Ay

15:14 Nov 11, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: External versus internal exposure
Preparing Security Personnel

• Detection devices
• External versus internal exposure considerations
• Preventing exposure
• Minimizing effects of exposure
hfilik
Turkey
farklı harici-dahili risk ihtimalleri
Explanation:
Güvenlik personelinin hazırlanması(Preparing Security Personnel) bağlamında sorulan terime en uygun karşılığın bu olacağını düşünüyorum.
Burada:
versus: karşıt, zıt, aynı değil, farklı anlamında;
exposure: risk ihtimalleri, risk sahaları, risk koşulları anlamında kullanılmış olmalı; yani:
External versus internal exposure considerations terimi ile farklı harici-dahili risk ihtimallerinin değerlendirilmesi kastediliyor olmalı.
Selected response from:

Salih Ay
Grading comment
tşk.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5farklı harici-dahili risk ihtimalleriSalih Ay
5harici ve dahili maruz kalma durumlarının karşılaştırılması
Türker Türkbayrak
4dış risklere karşı iç risklere maruz kalma
BETA LANGUAGE
4harici riskler karşısında dahili riskler
Raffi Jamgocyan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
external versus internal exposure
harici riskler karşısında dahili riskler


Explanation:
..

Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
external versus internal exposure
dış risklere karşı iç risklere maruz kalma


Explanation:
...

BETA LANGUAGE
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
external versus internal exposure
harici ve dahili maruz kalma durumlarının karşılaştırılması


Explanation:
.

Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
external versus internal exposure
farklı harici-dahili risk ihtimalleri


Explanation:
Güvenlik personelinin hazırlanması(Preparing Security Personnel) bağlamında sorulan terime en uygun karşılığın bu olacağını düşünüyorum.
Burada:
versus: karşıt, zıt, aynı değil, farklı anlamında;
exposure: risk ihtimalleri, risk sahaları, risk koşulları anlamında kullanılmış olmalı; yani:
External versus internal exposure considerations terimi ile farklı harici-dahili risk ihtimallerinin değerlendirilmesi kastediliyor olmalı.

Salih Ay
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28
Grading comment
tşk.