KudoZ home » English to Turkish » Military / Defense

Gain verbal compliance

Turkish translation: itaat sözü almak (birinden, emir ve yasaklara, uyarılara v.b. uyacağına dair)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Gain verbal compliance
Turkish translation:itaat sözü almak (birinden, emir ve yasaklara, uyarılara v.b. uyacağına dair)
Entered by: Salih Ay

15:15 Nov 11, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: Gain verbal compliance
Principles of Crowd Management Compliance (2 of 2)

• Tactics
• Establish contact with crowd
• Provide high-visibility law enforcement presence
• Gain verbal compliance
• Traffic management
• Apply crowd control and dispersal lessons learned
Protect critical facilities
hfilik
Turkey
itaat sözü almak
Explanation:
Bu terim ile, verilecek talimatlara, bildirilecek emir ve yasaklara v.b. uyacaklarına dair yönetilecek kalabalıktan itaat sözü almak kastediliyor olmalı.
Not: Zeki ve Raffi Beylerin aynı doğrultuda verdiği karşılıkların daha kısa ifade edilebileceğini düşünüyorum.
Selected response from:

Salih Ay
Grading comment
tşk.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4itaat sözü almakSalih Ay
4talimatlarına uyulacağına dair sözlü teyid almak
Zeki Guler
4sözel yeterlilik kazanma
Türker Türkbayrak
3sözel itaat almak
ATIL KAYHAN
3itaat edileceğine dair sözlü onay almak
Raffi Jamgocyan


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gain verbal compliance
itaat edileceğine dair sözlü onay almak


Explanation:
tahminimce

Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gain verbal compliance
sözel itaat almak


Explanation:
IMHO

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 14

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gain verbal compliance
sözel yeterlilik kazanma


Explanation:
Burada kolluk kuvvetlerinden bir kişinin kalabalığı yönetme yeterliliği ilkeleri anlatılıyor. Altta sıralanan maddelerden birisi de (burada sorulan) sözel olarak yani konuşarak insanları idare etme, itaat altına alma yeterliliği maddesi.

Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gain verbal compliance
talimatlarına uyulacağına dair sözlü teyid almak


Explanation:
.

Zeki Guler
Ireland
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gain verbal compliance
itaat sözü almak


Explanation:
Bu terim ile, verilecek talimatlara, bildirilecek emir ve yasaklara v.b. uyacaklarına dair yönetilecek kalabalıktan itaat sözü almak kastediliyor olmalı.
Not: Zeki ve Raffi Beylerin aynı doğrultuda verdiği karşılıkların daha kısa ifade edilebileceğini düşünüyorum.

Salih Ay
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28
Grading comment
tşk.