KudoZ home » English to Turkish » Military / Defense

Empire Shield

Turkish translation: Joint Task Force - empire shield (Ortak Kuvvetler güvenlik kalkanı)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Empire Shield
Turkish translation:Joint Task Force - empire shield (Ortak Kuvvetler güvenlik kalkanı)
Entered by: hfilik

09:14 Nov 21, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: Empire Shield
Reforms in NY
•Department of Homeland Security and Emergency Services (DHSES)
•Office of Interoperability and Emergency Communications
•Counter-Terrorism Zones (CTZ)
•Joint Task Force Empire Shield
•NY-ALERT
hfilik
Turkey
Joint Task Force - empire shield (Ortak Kuvvetler güvenlik kalkanı)
Explanation:
Joint Task Force - Empire Shield, New York şehri metropolitan alanında terör eylemlerini önlemek ve etkisiz hale getirmek için güvenlik operasyonlarını düzenleyen ve 11 Eylül saldırılarından sonra kurulan kurumun adı aynen bırakıp parantez içinde anlamını vermeyi teklif ediyorum
Selected response from:

Türker Türkbayrak
Turkey
Grading comment
TŞK.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Imparatorluk Kalkanı
ATIL KAYHAN
4Joint Task Force - empire shield (Ortak Kuvvetler güvenlik kalkanı)
Türker Türkbayrak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
empire shield
Joint Task Force - empire shield (Ortak Kuvvetler güvenlik kalkanı)


Explanation:
Joint Task Force - Empire Shield, New York şehri metropolitan alanında terör eylemlerini önlemek ve etkisiz hale getirmek için güvenlik operasyonlarını düzenleyen ve 11 Eylül saldırılarından sonra kurulan kurumun adı aynen bırakıp parantez içinde anlamını vermeyi teklif ediyorum


    Reference: http://dmna.ny.gov/blog/resources/jtfes_info.pdf
Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
TŞK.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
empire shield
Imparatorluk Kalkanı


Explanation:
Kimbilir, belki bu Empire Shield'in (harflerinin) bir açilimi vardir. Amerikalilar bu tarz kisaltmalara çok meraklidir. New York bu "Empire" sözcügüne hiç de yabanci degildir, ünlü Empire State Building örnegindeki gibi.

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Engin Gunduz
1 day11 hrs