KudoZ home » English to Turkish » Other

European Coalition of Positive People

Turkish translation: Avrupa Yardımsever İnsanlar Koalisyonu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:European Coalition of Positive People
Turkish translation:Avrupa Yardımsever İnsanlar Koalisyonu
Entered by: Nil Ekinci

20:26 Nov 30, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Other
English term or phrase: European Coalition of Positive People
Avrupa'da kurulmuş, Malawi vb. gibi felaket bölgelerinde yardıma muhtaç insanlara yardım sağlama işini koordine eden bir organizasyon. Türkçe'de daha önce kullanılmış karşılığını bulamadım. AVRUPA POZİTİF İNSANLAR KOALİSYONU şeklinde kullanmak eğilimindeyim. Bu konuda bilgisi ya da yapacak yorumu olan varsa duymak isterim. Çok teşekkürler...
Nil Ekinci
Avrupa Yardımsever İnsanlar Koalisyonu
Explanation:
Thesaurus kaynağına atfen, bir öneri.

Buna ilave olarak, Faydalı İnsanlar, Yapıcı İnsanlar da buna ek olarak düşünülebilir.



--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-12-01 15:27:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.
Selected response from:

chevirmen
Turkey
Grading comment
Çok teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Avrupa Pozitif İnsanlar Koalisyonu
Taner Göde
5Avrupa Yardımseverler Koalisyonu
Salih1946
5Pozitif Kişiler için Avrupa Koalisyonu
Nuri Razi
4 +1Avrupa Yapıcı İnsanlar Birliği
Emin Arı
3Avrupa Yardımsever İnsanlar Koalisyonu
chevirmen


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
european coalition of positive people
Pozitif Kişiler için Avrupa Koalisyonu


Explanation:
Bu nedenle ECPP (European Coalition of Positive People / Pozitif Kişiler İçin Avrupa Koalisyonu) ve UNICEF ile birlikte Malawi’deki çocukların gündüz bakımı ...

www.roche.com.tr/roche/content/haberler/dunyadan/alt24.asp - 17k -

Ayrıca benzer olarak
3) European Coalition for Farm Animals (Avrupa Çiftlik Hayvanları için Koalisyon ) üyesi. 4) Coalition for Captive Animals (Tutsak Hayvanlar için Koalisyon) ...

Burada söz konusu olan HIV pozitif ve hepatit C pozitif insanların dayanışma derneği.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-30 20:40:34 GMT)
--------------------------------------------------

mirror.undp.org/cyprus/endir/EnvDir_Tr_2005.pdf -
3) European Coalition for Farm Animals (Avrupa Çiftlik Hayvanları için Koalisyon ) üyesi. 4) Coalition for Captive Animals (Tutsak Hayvanlar için Koalisyon) ...


Nuri Razi
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in TurkmenTurkmen
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim.


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
european coalition of positive people
Avrupa Yapıcı İnsanlar Birliği


Explanation:
Positive kelimesi bire bir çevrildiğinde tam anlamı vermiyor gibi geldi bana, yapıcı insanlar daha şık duruyor.

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kalkhas
4 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
european coalition of positive people
Avrupa Pozitif İnsanlar Koalisyonu


Explanation:
İngilizcedeki sıralamayı çevirirken değiştirmekte fayda var.

Pozitif sözcüğü dilimzide kabul edilmiştir. Bundan ötürü başka bir karşılığını, bulunsa da, aramak gereksiz.

Avrupa Pozitif İnsanlar Koalisyonu doğrudur.

Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI: bende boyle dusunmustum
41 mins
  -> Teşekkür ederim Sn. Yıldırım.

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
european coalition of positive people
Avrupa Yardımsever İnsanlar Koalisyonu


Explanation:
Thesaurus kaynağına atfen, bir öneri.

Buna ilave olarak, Faydalı İnsanlar, Yapıcı İnsanlar da buna ek olarak düşünülebilir.



--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-12-01 15:27:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.


    Reference: http://thesaurus.reference.com/browse/positive
chevirmen
Turkey
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Çok teşekkürler.

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
european coalition of positive people
Avrupa Yardımseverler Koalisyonu


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 42