expert meetings

Turkish translation: Uzman toplantilari

English term or phrase:expert meetings
Turkish translation:Uzman toplantilari
Entered by: Aydin Yulug

16:59 Jan 16, 2003
English to Turkish translations [Non-PRO]
English term or phrase: expert meetings
iletişim
shebnem
Uzman toplantilari
Explanation:
Uzman toplantilari olarak kullaniliyor.
Selected response from:

Aydin Yulug
Turkey
Grading comment
teşekkür ederim, ben de böyle düşünmüştüm, ama farklı bir kalıp olabilir mi diye sormak istedim.herkese teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Uzman toplantilari
Aydin Yulug
5 +1Yazıldığı şetkliyle "Uzman Toplantıları" olmakla beraber,
Adil Sönmez
5 +1bilirkişi/eksper toplantısı
AZRA AKARTUNA
5uzman toplantıları / eksper görüşmeleri
shenay kharatekin


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Uzman toplantilari


Explanation:
Uzman toplantilari olarak kullaniliyor.


    Reference: http://www.tobb.org.tr/cals/altbirim.htm
    Reference: http://www.tadoc.gov.tr/turkce/tbilgi.htm
Aydin Yulug
Turkey
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 58
Grading comment
teşekkür ederim, ben de böyle düşünmüştüm, ama farklı bir kalıp olabilir mi diye sormak istedim.herkese teşekkürler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sanlev
15 mins

agree  Tevfik Turan
1 hr

agree  Önder Öztürkçü
2 hrs

agree  Selcuk Akyuz
18 hrs

agree  shenay kharatekin: en uygunu bence böyle
20 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bilirkişi/eksper toplantısı


Explanation:
Kolay gelsin.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 17:13:12 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon, toplantıları :o)

AZRA AKARTUNA
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: evet, eksper toplantıları
20 hrs
  -> sağolun

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Yazıldığı şetkliyle "Uzman Toplantıları" olmakla beraber,


Explanation:
metin itibariyle "uzmanlar toplantısı" da olabilir.

Esas olarak sayın Yuluğ'a katılıyorum.

Burada "bilirkişi" kastedilip edilmediği biliinmediği için ve henekadar bazı faaliyet alanlarında "expert" yerine Türkeçe'de "exper" deniliyorsa da, faaliyet alanı bilinmediği için sayın Akartuna'ya katılmıyorum.

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  shenay kharatekin: bende size katılmıyorum :-)
20 hrs
  -> Sayın Şenay, "eksper" ve "expertiz" terimleri zannederim "tütün"de kullanılıyor. Sizi bana katılmıya davet ederim.

agree  H. Sıla Okur: sigortacılıkta da kullanılır
1 day 17 hrs
  -> Okur, çok doğru, teşekkür ederim.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
uzman toplantıları / eksper görüşmeleri


Explanation:
Aradığınız terim: expert, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası expert usta
İş Dünyası expert mahir
İş Dünyası expert eksper
İş Dünyası expert uzman
İş Dünyası expert mütehassıs
İş Dünyası expert bilirkişi
İş Dünyası expert erbap
İş Dünyası expert kompetan
Aradığınız terim: meeting, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası meeting buluşma
İş Dünyası meeting karşılaşma
İş Dünyası meeting toplantı
İş Dünyası meeting oturum
İş Dünyası meeting celse
İş Dünyası meeting miting
İş Dünyası meeting (ırmaklar) kavuşma
İş Dünyası meeting içtima
İş Dünyası meeting görüşme
İş Dünyası meeting encümen
İş Dünyası meeting inikat
İş Dünyası meeting karşılama
İş Dünyası meeting kavuşma



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84