KudoZ home » English to Turkish » Other

Planning and Provision

Turkish translation: Planlama ve tedarik dairesi başkanı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Head of planning and provision
Turkish translation:Planlama ve tedarik dairesi başkanı
Entered by: Özden Arıkan

09:36 Jul 2, 2003
English to Turkish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Planning and Provision
Head of planning and provision
Mehmet Kaan
Yanlış bir ifade olmakla birlikte
Explanation:
Planlama ve Tedarik Dairesi Başkanı

demek istedigini sanırım
Selected response from:

xxxCaner
Grading comment
Katilan tum arkadaslara verdikleri yardimci guzel ifadeleri icin cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Planlama ve Donatım
Emine Fougner
5 +1Planlama ve Levazım
ATB Translation
5Planlama ve İkmal (Tedarik) MüdürüAdil Sönmez
5Planlama ve Hazırlıkshenay kharatekin
5Planlama ve Araç-Gereç Daire BaşkanıMuhsin Karaş
5Yanlış bir ifade olmakla birliktexxxCaner
4Planlama ve Kaynak Yönetim Dairesi Başkanı
Ebru Inhan


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Yanlış bir ifade olmakla birlikte


Explanation:
Planlama ve Tedarik Dairesi Başkanı

demek istedigini sanırım

xxxCaner
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Katilan tum arkadaslara verdikleri yardimci guzel ifadeleri icin cok tesekkur ederim.

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Planlama ve Levazım


Explanation:
Planlama ve Levazım Daire Başkanı

Saygılarımla,


ATB Translation
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan
6 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Planlama ve Kaynak Yönetim Dairesi Başkanı


Explanation:
sadece alternatif öneri diğer arkadaşların önerisi elbette kelime karşılığı olarak çok daha uygun

Ebru Inhan
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Planlama ve Araç-Gereç Daire Başkanı


Explanation:


Bu kurumsal isimler ne yazik ki yüzde yüz örtüşmüyor. Askeriyede belki levazım uygun bir sözcük ama Bakanlık bünyelerinde tedarik diye bir isim zikredilmiyor.Bizim bürokrasimizde Araştırme ve Planlama daireleri var.Ben burada terimin de özünden fazla kopmamak için provision sözcüğüne araç-gereç karşılığını öneriyorum.

Muhsin Karaş
Turkey
PRO pts in pair: 3

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Planlama ve İkmal (Tedarik) Müdürü


Explanation:
xx


    Worldsmyth Dictionary
Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Planlama ve Donatım


Explanation:
Planlama ve Donatım Müdürü
yada
Planlama ve Donatım Başkanı

örnek:
1) take an active, collaborative role in planning and provision of new and existing librarywide programs and initiatives;

2) Il Egitim Araçlari Planlama ve Donatim Merkezi Müdürü S.



    Reference: http://www.ala.org/content/navigationmenu/acrl/Publications/...
    Reference: http://www.langtolang.com/
Emine Fougner
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
19 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Planlama ve Hazırlık


Explanation:
planning planlama
İş Dünyası planning planlama
İş Dünyası planning düzenleme
İş Dünyası planning proje yapma
İş Dünyası planning tasarlama
İş Dünyası planning tertip

Genel Sözlük provision kuvertür
Genel Sözlük provision karşılık
İş Dünyası provision sağlama
İş Dünyası provision tedarik
İş Dünyası provision tedarik edilen şey
İş Dünyası provision hazırlanma
İş Dünyası provision hazırlık
İş Dünyası provision koşul
İş Dünyası provision şart
İş Dünyası provision karşılık
İş Dünyası provision provizyon
İş Dünyası provision ihtirazi kayıt / madde
İş Dünyası provision hüküm
İş Dünyası provision yiyecek / erzak sağlamak
İş Dünyası provision levazım temin etmek
İş Dünyası provision erzak
İş Dünyası provision madde
İş Dünyası provision mühimmat
İş Dünyası provision tertip



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84