KudoZ home » English to Turkish » Other

i am home 2 weeks today and it feels like an eternity, I hate us being apart

Turkish translation: bugün eve geleli iki hafta oluyor ve bana sanki sonsuzmuş gibi geliyor, ayrı kalmamızdan nefret ediy


03:40 Oct 23, 2001
English to Turkish translations [Non-PRO]
English term or phrase: i am home 2 weeks today and it feels like an eternity, I hate us being apart
message I want to send
kelly
Turkish translation:bugün eve geleli iki hafta oluyor ve bana sanki sonsuzmuş gibi geliyor, ayrı kalmamızdan nefret ediy
Explanation:
bugün eve geleli iki hafta oluyor ve bana sanki sonsuzmuş gibi geliyor, ayrı kalmamızdan nefret ediyorum
Selected response from:

Erman BALKIN
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3bugün eve geleli iki hafta oluyor ve bana sanki sonsuzmuş gibi geliyor, ayrı kalmamızdan nefret ediy
Erman BALKIN
5eve doneli tam 2 hafta oldu, sanki sonsuzluk gibi, ayrilik o kadar kötü kiUmit Altug
4Bugün evdeki ikinci haftam ve sanki sonsuzlukmuş gibi geliyor, birbirimizden uzak oluşumuzdan nefretxxxHakan
4Bugün evdeki ikinci haftam ve sanki sonsuzlukmuş gibi geliyor, birbirimizden uzak oluşumuzdan nefretxxxHakan


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
bugün eve geleli iki hafta oluyor ve bana sanki sonsuzmuş gibi geliyor, ayrı kalmamızdan nefret ediy


Explanation:
bugün eve geleli iki hafta oluyor ve bana sanki sonsuzmuş gibi geliyor, ayrı kalmamızdan nefret ediyorum

Erman BALKIN
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 10
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gamze Ozfirat: Couldn't be better!!
44 mins

agree  UTEB: 4
45 mins

agree  shenay kharatekin
500 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
eve doneli tam 2 hafta oldu, sanki sonsuzluk gibi, ayrilik o kadar kötü ki


Explanation:
Not an exact translation, but a little bit emotional.

Reference: Native speaker

PS Have patience Kelly,I hope you'll meet soon -)

Umit Altug
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 363

37 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bugün evdeki ikinci haftam ve sanki sonsuzlukmuş gibi geliyor, birbirimizden uzak oluşumuzdan nefret


Explanation:
Native speaker

xxxHakan

37 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bugün evdeki ikinci haftam ve sanki sonsuzlukmuş gibi geliyor, birbirimizden uzak oluşumuzdan nefret


Explanation:
Native speaker

xxxHakan