germinal

Turkish translation: çıkış noktası

English term or phrase:germinal
Turkish translation:çıkış noktası
Entered by: fessy

14:49 Feb 7, 2018
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: germinal
You begin your novel with a germinal idea. It might be a feeling, or an image. It is your novel so you pick the germinal idea you like best.
fessy
çıkış noktası
Explanation:
kitabın çıkış noktası diye arattırdığınızda örnekler olduğunu görebilirsiniz
Selected response from:

Onur Inal
Germany
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3çıkış noktası
Onur Inal
4 -1Önsöz
Salih1946
3Temel fikit
Posted via ProZ.com Mobile
altugk
3çekirdek fikir
selma dogan
3üzerine hikayenizi kuracağınız
Recep Kurt


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
üzerine hikayenizi kuracağınız


Explanation:
Ben buna benzer bir şekilde ifade ederdim...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2018-02-07 14:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

"hikâyeniz" olacaktı

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-02-07 14:55:55 GMT)
--------------------------------------------------

"hikâyenizi" :)

Recep Kurt
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 179

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
çekirdek fikir


Explanation:
.

selma dogan
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Temel fikit


Explanation:
IMHO...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-07 16:16:14 GMT)
--------------------------------------------------

Fikir olacaktı özür dilerim.

altugk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Önsöz


Explanation:
https://en.oxforddictionaries.com/definition/germinal

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 54

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Onur Inal: önsöz = preface, foreword, introduction. germinal idea'dan kasıt bir eserin çıkış noktası, özü, ilham kaynağı olan olay, karakter, kişilik vs
6 hrs
  -> Öyle diyorsanız! Öyledir demek değil sanırım. Giriş-gelişme-sonuç kalıbına uygun yazılır bütün eserler, pedogojik eğitimim sırasında Ill - ABD'de 1971 yılında ezberlediğim Alman Gestalt modelinde böyle öğrenmiştim amma!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
çıkış noktası


Explanation:
kitabın çıkış noktası diye arattırdığınızda örnekler olduğunu görebilirsiniz

Onur Inal
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler