specialist publication

Turkish translation: sektörel yayın

English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Printing & Publishing
English term or phrase: specialist publication
9 leading magazines and over 20 specialist publications

Okuyucu kitlesi belli bir konuda uzmanlaşmış kişiler olan yayınları ifade ediyor. Türkçe'de tam bir karşılığı var mıdır? Teşekkürler.
Onur Inal
Germany
Turkish translation:sektörel yayın
Explanation:
"Sektördeki ilgili kişilere yönelik" anlamında

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2016-12-09 10:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

Tıp da, basın-yayın da bir sektör sonuçta...Bahsedilen yayınların neler olduğunu bilseydik belki sadece "bilimsel/akademik yayın(lar)" demek de uygun olurdu. Ama ben bunların haricinde uygun olabilecek başka bir terim bilmiyorum (basın-yayın sektöründe çalışmış biri olarak).
Selected response from:

Recep Kurt
Turkey
Grading comment
Teşekkürler Recep Bey.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sektörel yayın
Recep Kurt
4Uzman yayını
Salih1946
4uzmanlık yayınları
Raffi Jamgocyan
4uzmanlık yayınları/dergileri
Salih C.Riz
4uzmanlara yönelik yayınlar
Yasemin Açıkgün


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzmanlara yönelik yayınlar


Explanation:
Uzmanlara yönelik yayınlar

https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&e...

Yasemin Açıkgün
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzmanlık yayınları/dergileri


Explanation:
Bu şekilde kullanım var

Salih C.Riz
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzmanlık yayınları


Explanation:
Diğer bir alternatif, bu şekilde kullanım da var


    Reference: http://goo.gl/AyoMnn
Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Uzman yayını


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sektörel yayın


Explanation:
"Sektördeki ilgili kişilere yönelik" anlamında

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2016-12-09 10:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

Tıp da, basın-yayın da bir sektör sonuçta...Bahsedilen yayınların neler olduğunu bilseydik belki sadece "bilimsel/akademik yayın(lar)" demek de uygun olurdu. Ama ben bunların haricinde uygun olabilecek başka bir terim bilmiyorum (basın-yayın sektöründe çalışmış biri olarak).

Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler Recep Bey.
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Recep Bey. Sektörel yayın pazarlama, mühendislik, inşaat vb. birçok konu düşünüldüğünde cuk oturan bir cevap. Ama örneğin tıp alanında spesifik bir dergiyse bu cevap uymuyor. Ya da sosyal-beşeri bilimler, basın-yayın, gazetecilik vb. Öte yandan "specialist publication"u karşılayan başka da bir kelime yok gibi


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selçuk Dilşen
57 mins
  -> Teşekkür ederim Selçuk Bey

agree  ensarkaya
6 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Giray Türkmen
1 day 5 hrs
  -> Teşekkür ederim Güray Bey