KudoZ home » English to Turkish » Psychology

visual prompts

Turkish translation: görsel suflörlük / teşvik , görsel kartlar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:visual prompts
Turkish translation:görsel suflörlük / teşvik , görsel kartlar
Entered by: Özden Arıkan

22:08 Dec 9, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: visual prompts
visual prompts
yeli
Görsel suflörlük /teşvik , görsel kartlar
Explanation:
http://www.cesa7.k12.wi.us/sped/autism/structure/str11.htm
Görsel kartlarla bazı şeylerin suflörlük tarzında veya teşvik edilerek hatırlatılması.
Otistik çocuklarla uygulanan bir tür iletişim
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7Görsel suflörlük /teşvik , görsel kartlar
1964
4görsel hız/çabuklukAZRA AKARTUNA


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
görsel hız/çabukluk


Explanation:
sanırım bu şekilde kolay gelsin

AZRA AKARTUNA
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
Görsel suflörlük /teşvik , görsel kartlar


Explanation:
http://www.cesa7.k12.wi.us/sped/autism/structure/str11.htm
Görsel kartlarla bazı şeylerin suflörlük tarzında veya teşvik edilerek hatırlatılması.
Otistik çocuklarla uygulanan bir tür iletişim

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
tesekkurler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AZRA AKARTUNA: evet haklısınız Tayfun Bey, sanırım bu daha doğru bir yorum
1 min
  -> sağolun

agree  Omer Esener
21 mins
  -> Sağolun

agree  Önder Öztürkçü: görsel hatırlatıcılar
1 hr
  -> Mümkündür, sağolun

agree  ATB Translation: Bazen hatırlatma olarak da geçiyor.
1 hr
  -> sağolun

agree  Selcuk Akyuz
1 hr
  -> sağolun

agree  rusen
13 hrs

agree  shenay kharatekin
16 hrs