KudoZ home » English to Turkish » Retail

Contribution Margin Retail

Turkish translation: Perakende Katkı Marjı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Contribution Margin Retail
Turkish translation:Perakende Katkı Marjı

06:15 Nov 21, 2013
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2013-11-24 07:54:11 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Retail
English term or phrase: Contribution Margin Retail
Kavram, bir finans tablosunda geçiyor. Elimde maalesef bağlam mevcut değil.
Kalyoncu
Turkey
Perakende Katkı Marjı
Explanation:
contribution margin: katkı marjı

Almancası: Deckungsbeitrag im Einzelhandel


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-21 07:25:39 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim. Güvenle kullanabilirsiniz.
Contribution margin = Katkı marjı = Deckungsbeitrag.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-21 08:56:53 GMT)
--------------------------------------------------

Hayır, "Best answer to be selected by the community" opsiyonunu seçmişsiniz. Yani, topluluk "agree"ler ile seçecek.
Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Perakende Katkı Marjı
Dagdelen
5İştirakle sınırlı parekende satışlar
Salih1946
5Marjinal/Azami gelir perakendeciliği
Aziz Kural
4perakende marjinal katkı
Türker Türkbayrak


Discussion entries: 6





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
contribution margin retail
perakende marjinal katkı


Explanation:
Bu ifadenin Retail Contribution Margin olması akla daha yakın, çünkü böyle bir terim var.


    Reference: http://www.wikinvest.com/stock/RRI_Energy_(RRI)/Retail_Contr...
    Reference: http://blog.milliyet.com.tr/bankacilikta-maliyet---hacim---k...
Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim.


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
contribution margin retail
Marjinal/Azami gelir perakendeciliği


Explanation:
Contribution margin = Azami gelir marjinal gelir'den hareketle
http://tureng.com/search/contribution margin

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim.


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
contribution margin retail
Perakende Katkı Marjı


Explanation:
contribution margin: katkı marjı

Almancası: Deckungsbeitrag im Einzelhandel


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-21 07:25:39 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim. Güvenle kullanabilirsiniz.
Contribution margin = Katkı marjı = Deckungsbeitrag.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-21 08:56:53 GMT)
--------------------------------------------------

Hayır, "Best answer to be selected by the community" opsiyonunu seçmişsiniz. Yani, topluluk "agree"ler ile seçecek.

Dagdelen
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkür ederim
Notes to answerer
Asker: Tam benim de bulduğum sırada cevabiniz geldi. Çok teşekkür ederim. http://de.wikipedia.org/wiki/Deckungsbeitrag http://www.itusozluk.com/goster.php/katk%FD+marj%FD

Asker: Puanı direkt verdim fakat yanlış bir şeyler yaptım herhalde.

Asker: Acemilik işte ;-) kusura bakmayın lütfen.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pinar Ates
36 mins
  -> teşekkürler

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
contribution margin retail
İştirakle sınırlı parekende satışlar


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4