Blue light services

Turkish translation: polis, itfaiye ve ambulans hizmetleri

English to Turkish translations [PRO]
Safety
English term or phrase: Blue light services
Kimler Sergiye Ürünleri ile Katılmalı
Aşağıdaki güvenlik sektörlerinde ürün geliştiren şirketler:
Devriye ve Güvenlik Sağlama
Siber güvenlik
Kritik Milli Altyapı
AdliTıp
Sınır Kontrol
Karşı Kontrol
Blue light services
aysemines
Turkish translation:polis, itfaiye ve ambulans hizmetleri
Explanation:
Bizde tam karşılığı yok, "acil durum hizmetleri" de tam karşılamıyor. Biraz uzun olacak ama bu karşılık tümünü içeriyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-10-31 08:53:02 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.civica.co.uk/blue-light-services
Selected response from:

Türker Türkbayrak
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4polis, itfaiye ve ambulans hizmetleri
Türker Türkbayrak
2Blue Light Services
ATIL KAYHAN
2mavi ışık hizmetleri
Raffi Jamgocyan


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
blue light services
mavi ışık hizmetleri


Explanation:
bizde bir karşılığı yok...bu durumda en iyisi birebir çeviri...

Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
blue light services
Blue Light Services


Explanation:
Özel isim olabilir mi? Yani bir sirket ismi...

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blue light services
polis, itfaiye ve ambulans hizmetleri


Explanation:
Bizde tam karşılığı yok, "acil durum hizmetleri" de tam karşılamıyor. Biraz uzun olacak ama bu karşılık tümünü içeriyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-10-31 08:53:02 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.civica.co.uk/blue-light-services

Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8