certified level 1, football coach

Turkish translation: 1. kademe futbol antrenörü

English term or phrase:certified level 1, football coach
Turkish translation:1. kademe futbol antrenörü
Entered by: Selçuk Dilşen

18:50 Dec 4, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Futbol
English term or phrase: certified level 1, football coach
certified level 1, football coach - bir futbol antrenörünün CV sinde yazıyor
certified level 2, UEFA C, football coach
sabaay
1. kademe futbol antrenörü
Explanation:
Türkiye'de antrenörlük seviyeleri "kademe" olarak geçer. Aşağıdaki aramalarda çıkan sonuçlardan bunu doğrulayabilirsiniz:
1. https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...
2. https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...

Burada dikkat edilmesi gereken nokta şu: Türkiye'de 1. kademe en düşük kademedir, 5. kademe ise en yüksek kademedir. (http://www.triatlon.org.tr/index.php?page=bilgi_bank&ID=34)
Ancak bu özgeçmişin geldiği ülkede durum tam tersi olabilir, yani 1. kademe en yüksek kademe olabilir. Bu durumu çeviride bir şekilde belirtmek gerekecektir.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2016-12-05 06:19:16 GMT)
--------------------------------------------------

Böyle bir çeviride "lisanslı", "sertifikalı", "belgeli" vb. şeklinde ayrıca belirtmeye gerek yok. Zaten "1. kademe antrenör" dendiğinde bunun bir belgesi olması gerekir.

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2016-12-15 06:47:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben de teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
Çok teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Birinci lig belgeli futbol hakemi
Salih1946
41. kademe futbol antrenörü
Selçuk Dilşen
41.sınıf lisanslı futbol antrenörü
ensarkaya
31. seviye yetkili, futbol antrenörü
ATIL KAYHAN


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
1. seviye yetkili, futbol antrenörü


Explanation:
Futbolda 1. seviye nedir bilmiyorum ama...

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Birinci lig belgeli futbol hakemi


Explanation:
Diye biliyorum.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

2 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
1.sınıf lisanslı futbol antrenörü


Explanation:
1.kademe lisanslı futbol antrenörü veya 1.seviye lisanslı futbol antrenörü.

ensarkaya
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
1. kademe futbol antrenörü


Explanation:
Türkiye'de antrenörlük seviyeleri "kademe" olarak geçer. Aşağıdaki aramalarda çıkan sonuçlardan bunu doğrulayabilirsiniz:
1. https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...
2. https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...

Burada dikkat edilmesi gereken nokta şu: Türkiye'de 1. kademe en düşük kademedir, 5. kademe ise en yüksek kademedir. (http://www.triatlon.org.tr/index.php?page=bilgi_bank&ID=34)
Ancak bu özgeçmişin geldiği ülkede durum tam tersi olabilir, yani 1. kademe en yüksek kademe olabilir. Bu durumu çeviride bir şekilde belirtmek gerekecektir.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2016-12-05 06:19:16 GMT)
--------------------------------------------------

Böyle bir çeviride "lisanslı", "sertifikalı", "belgeli" vb. şeklinde ayrıca belirtmeye gerek yok. Zaten "1. kademe antrenör" dendiğinde bunun bir belgesi olması gerekir.

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2016-12-15 06:47:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben de teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Çok teşekkürler