KudoZ home » English to Turkish » Tech/Engineering

camcorder

Turkish translation: aktüel kamera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:camcorder
Turkish translation:aktüel kamera
Entered by: murat karahan

19:45 Aug 14, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: camcorder
bir video cassette recorder ile ilgili..
teşekkür ederim
xxxbestof1453
aktüel kamera
Explanation:
Recorder değil !!! Kamera!!!
daha önce sorulmuş olsa da bunun sektördeki kullanımı ya aktüel kamera (sinema bölümlerinde bu şekilde kullanılır) ya da camcorder'dır. Üzerinde kayıtçı bulunan gezici kameralara denir.
Selected response from:

murat karahan
Turkey
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kamera kayıt cihazıtataroglu
5video alıcısı ve ses kayıt cihazı karışımı aygıtshenay kharatekin
5taşınabilir video kamera ve kayıt cihazı (recorder)METE KUMRU
5aktüel kamera
murat karahan
3camera ve recorderKlaus Dorn


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
camera ve recorder


Explanation:
camera+recorder (says my dictionary)

Klaus Dorn
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 11

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
aktüel kamera


Explanation:
Recorder değil !!! Kamera!!!
daha önce sorulmuş olsa da bunun sektördeki kullanımı ya aktüel kamera (sinema bölümlerinde bu şekilde kullanılır) ya da camcorder'dır. Üzerinde kayıtçı bulunan gezici kameralara denir.

murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 104

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
taşınabilir video kamera ve kayıt cihazı (recorder)


Explanation:
taşınabilir video kamera ve kayıt cihazı
(recorder)

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
video alıcısı ve ses kayıt cihazı karışımı aygıt


Explanation:
Aradığınız terim: camcorder, 1 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası camcorder video alıcısı ve ses kayıt cihazı karışımı aygıt



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  murat karahan: Zargan'da video alıcısı diye bir şey kullanmışlarsa feci çuvallamışlar. Alıcı, sinyal alan cihazlar için kullanılır.
7 hrs
  -> hımmm, olabilir. Bu konuda teknik bir ilgim yok açıkçası. Onlara söylemek lazım

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kamera kayıt cihazı


Explanation:
Camcorder Kamera+ Recorder'ın kısaltılmışı, Genelde küçük el tipi kameralar için kullanılıyor. Kamkorder şeklinde çevrildiğini de gördüm.

tataroglu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wandadorff
2 hrs