KudoZ home » English to Turkish » Tech/Engineering

cantrail, wheel-arch

Turkish translation: Tekerlek bombeleri


06:12 Oct 2, 2001
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cantrail, wheel-arch
Tam cümle: all pillars, bulkheads and wheel-arches to complete the armoured passanger cell.

Konu zırhlı araba,

Teşekkürler
Erman BALKIN
Turkish translation:Tekerlek bombeleri
Explanation:
"Wheel-arches" karsiliginin bu oldugunu tahmin ediyorum. Cunku, cumle bir aracin ic kismini, yani yolcu kabinini tarif ediyor. Kabin icinde tekerleklerin yeri, minibuslerde oldugu gibi bombeli yukseltiler olarak iceriden de belli olabilir.
Selected response from:

nestor jcc
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Wheel Arches
serdar
4Eğimli ray, yarıdaire tavan
Ali Osman TEZCAN
3Tekerlek bombelerinestor jcc


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wheel Arches


Explanation:
Bu kelime kanımca:
Ark Kaynağı olabilir.



serdar
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tekerlek bombeleri


Explanation:
"Wheel-arches" karsiliginin bu oldugunu tahmin ediyorum. Cunku, cumle bir aracin ic kismini, yani yolcu kabinini tarif ediyor. Kabin icinde tekerleklerin yeri, minibuslerde oldugu gibi bombeli yukseltiler olarak iceriden de belli olabilir.

nestor jcc
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 56
Grading comment
teşekkürler

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Eğimli ray, yarıdaire tavan


Explanation:

Bütün sütunlar, bölme duvarları, yarı daire tavanlar zırhlı personel taşıyıcıyı tamamlayacaklardır.

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 104