KudoZ home » English to Turkish » Textiles / Clothing / Fashion

xxx spindles- count

Turkish translation: iğ sayısı


19:36 Feb 8, 2012
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: xxx spindles- count
kelimenin iğ ve mil olarak çevrilmesi dışında ölçü birimi olarak kullanılan spindle'ınTürkçede bir karşılığı var mıdır?
betül asiye karpuzcu
Turkish translation:iğ sayısı
Explanation:
biraz araştırınca bu sonuca vardım.

"rieter g 35" şeklindeki google aramasıyla bulabileceğiniz aynı makineye ait türkçe ve ingilizce pdf dosyalarını karşılaştırarak daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Selected response from:

Metin Cihan
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5İğne/Pim sayısı
Salih1946
4 +1iğ sayısı
Metin Cihan
5(silindirik bir cismin etrafına) sarım sayısıxxxDuygu Cakal


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(silindirik bir cismin etrafına) sarım sayısı


Explanation:
Sanayide terim olarak "sipir" diye de kullanılıyor

Örneğin bir borunun etrafına ip'in ya da tel'in sarılma sayısı.

xxxDuygu Cakal
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
iğ sayısı


Explanation:
biraz araştırınca bu sonuca vardım.

"rieter g 35" şeklindeki google aramasıyla bulabileceğiniz aynı makineye ait türkçe ve ingilizce pdf dosyalarını karşılaştırarak daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Metin Cihan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler
Notes to answerer
Asker: Belirttiğiniz makineye baktım çok da işime yaradı teşekkür ederim


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Recep Kurt
17 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
İğne/Pim sayısı


Explanation:


Aşağıdaki link'teki açıklama (c) :

http://www.merriam-webster.com/dictionary/spindle

c: any of various rods or pins holding a bobbin in a textile machine (as a spinning frame)

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12