KudoZ home » English to Turkish » Tourism & Travel

Good-value bed

Turkish translation: hesaplı oda ve kahvaltı


11:57 Dec 29, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: Good-value bed
Somerset Hotel is a traditional town house, offering good-value bed and breakfast accommodation
Whiz
Turkey
Turkish translation:hesaplı oda ve kahvaltı
Explanation:
"bed and breakfast" kalıbını biz "oda ve kahvaltı" olarak kullanıyoruz.

Aşağıdaki bağlantıda çok sayıda örnek bulabilirsiniz.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&safe=off&q="bed and br...
Selected response from:

Metin Cihan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7hesaplı oda ve kahvaltı
Metin Cihan
5her keseye uygunxxxsilifke63
5İyi kalite yatak
Salih1946
5hesaplı konaklama ve yemek
Eser Perkins


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
good-value bed and breakfast
hesaplı konaklama ve yemek


Explanation:
burada good-value olarak tanımlanan sadece bed değilö bu otelcilikte "bed&breakfast denen konsept. onun için hesaplı konaklama ve yemek olarak çevirilmesi gerekir.

Örnek olarak bkz:

http://www.bedandbreakfast.com/usa.html
http://www.istanbul.tr.emb-japan.go.jp/haydijaponyaya/tr-TR/...

Eser Perkins
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih1946
5 hrs
  -> Teşekkür ederim.

disagree  Mithat Gurdal: iyi ama sizin tanımınızı türkçede oda,kahvaltı olarak kullanıyoruz
6 hrs
  -> İkisini de kullanıyoruz. Buna en az 10 örnek verebilirim. Hatta yatak ve kahvaltı da denıiyor. Bu tercih meselesi. Benim için önemli olan soruyu soranın metine doğru bakış açısını görebilmesi. Good-value bed değil, good value bed&breakfast. Gerisi kolay.

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
good-value bed and breakfast
hesaplı oda ve kahvaltı


Explanation:
"bed and breakfast" kalıbını biz "oda ve kahvaltı" olarak kullanıyoruz.

Aşağıdaki bağlantıda çok sayıda örnek bulabilirsiniz.
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&safe=off&q="bed and br...


    Reference: http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=bed%20and%20breakfast
Metin Cihan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
40 mins

agree  Cagdas Karatas
49 mins

agree  meaning shift
1 hr

agree  zeppelin_ceviri
2 hrs

agree  Mithat Gurdal
6 hrs

agree  Erkan Dogan
7 hrs

agree  Selen Bozkurt Demiray
4 days

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
good-value bed
İyi kalite yatak


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2010-12-29 17:23:15 GMT)
--------------------------------------------------

Yanlış algılamışım. Dikkate alınmamalıdır.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 29

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
good-value bed
her keseye uygun


Explanation:
good value..
ödediğine değecek diyor, bence.

xxxsilifke63
Native speaker of: Native in TurkishTurkish