KudoZ home » English to Turkish » Tourism & Travel

diffused calming lighting

Turkish translation: dinlendirici genel aydınlatma

07:05 Oct 8, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Tourism & Travel / hotel
English term or phrase: diffused calming lighting
Situated on the beach with calming views of the gulf, our serene and captivating spa comprises 24 treatment rooms, each featuring soothing water sounds and diffused calming lighting.
aysemines
Turkish translation:dinlendirici genel aydınlatma
Explanation:
teknik terimlerin iyi bir birleşimi olduğunu ve istenen anlamı ifade ettiğini düşünüyorum

genel aydınlatma direk olmayan difüze aydınlatma tipidir ve dinlendirici ifadesi de ışığın düzeyinin ve renk kombinasyonunun hangi sonuca yönelik olduğunu göstermektedir

genel aydınlatma sektörde çok kullanıulan bir ifadedir
Selected response from:

turkceng
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ortama huzur yayan (bir) aydınlatma
Salih Ay
5dinlendirici genel aydınlatma
turkceng
5Huzur verici tam aydınlatma
Salih1946
5yayınık huzur veren aydınlatma
adem kaya
4 +1dağınık rahatlatıcı aydınlatma
Pinar Ates
5geniş alanda gevşetici aytınlatma
educulus
4 +1yayınık dinlendirici/rahatlatıcı ışıklandırma
Raffi Jamgocyan


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
yayınık dinlendirici/rahatlatıcı ışıklandırma


Explanation:
..

Raffi Jamgocyan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 128

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
10 hrs
  -> teşekkürler :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dağınık rahatlatıcı aydınlatma


Explanation:
dağınık rahatlatıcı aydınlatma

Pinar Ates
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
10 hrs
  -> teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
geniş alanda gevşetici aytınlatma


Explanation:
...

educulus
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
yayınık huzur veren aydınlatma


Explanation:
uaeiua

adem kaya
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Huzur verici tam aydınlatma


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 29

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ortama huzur yayan (bir) aydınlatma


Explanation:
diffused ve calming sözcüklerini kelime kelime değil de, bağlama (context) sadık kalarak ve Türkçe dilinin mantığı içinde manalarını bütünleştirerek/iç içe geçirerek bu tarzda çevirmeyi daha uygun buldum.

Salih Ay
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mahir kaplan
37 mins
  -> Teşekkürler!

agree  Eren Kutlu Carnì
1 hr
  -> Teşekkürler!

agree  Yigit Ati
5 days
  -> Teşekkürler!

9 days   confidence: Answerer confidence 5/5
dinlendirici genel aydınlatma


Explanation:
teknik terimlerin iyi bir birleşimi olduğunu ve istenen anlamı ifade ettiğini düşünüyorum

genel aydınlatma direk olmayan difüze aydınlatma tipidir ve dinlendirici ifadesi de ışığın düzeyinin ve renk kombinasyonunun hangi sonuca yönelik olduğunu göstermektedir

genel aydınlatma sektörde çok kullanıulan bir ifadedir

Example sentence(s):
  • Difüzyon aydınlatma yani genel aydınlatma sağlayan yer lambaları,

    Reference: http://www.evinsaat.com/yazi/ikea-aydinlatma-urunleri
turkceng
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4