KudoZ home » English to Turkish » Transport / Transportation / Shipping

pick and pack services

Turkish translation: Teslim Alma ve Paketleme Hizmetleri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pick and pack services
Turkish translation:Teslim Alma ve Paketleme Hizmetleri
Entered by: Taner Göde

17:17 Jul 8, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: pick and pack services
Pick (as in truck pick up) services and pack (as in packing) services.
Alp Berker
United States
Teslim Alma ve Paketleme Hizmetleri
Explanation:
Ülkemizde henüz gelişmemiş bir hizmet olmakla birlikte 2-3 yılda bu tür bir hizmet dalının da yerleşeceğini düşünüyorum.

http://www.google.com/search?hl=en&q=Teslim Alma ve Paketlem...
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
herkesin yardimi icin cok tesekkuler. Bu bana en uygun geldi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Teslim Alma ve Paketleme Hizmetleri
Taner Göde
5 +1fabrikadan/depodan müşteriye teslim/taşıma hizmeti
Nahit Karataşlı
5teslim ve ambalajlama hizmetleri
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Teslim Alma ve Paketleme Hizmetleri


Explanation:
Ülkemizde henüz gelişmemiş bir hizmet olmakla birlikte 2-3 yılda bu tür bir hizmet dalının da yerleşeceğini düşünüyorum.

http://www.google.com/search?hl=en&q=Teslim Alma ve Paketlem...

Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
herkesin yardimi icin cok tesekkuler. Bu bana en uygun geldi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gonul Taban
22 days
  -> Teşekkür ederim Sn. Çolak.

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
fabrikadan/depodan müşteriye teslim/taşıma hizmeti


Explanation:
Pick & Pack services entail taking ordered goods out of stock and packing them so they can be effectively shipped to the end customer.

--------------------------------------------------
Note added at 17 saat (2008-07-09 10:50:33 GMT)
--------------------------------------------------

Bu hizmet aslında uzun süredir var. Hani hiç depo kullanmadan para kazanan firmalar vardır ya, müşteri ile toptancı arasındadır ve bu taşeron firmaları kullanır. Siparişi alır, toptancı veya üretici firmaya ve siparişi, taşeron firmaya da taşıma bilgilerini verir. Ne üretici ne de satıcı gerisine karışmaz. Taşeron malı teslim alır paketler ve sevk eder.

--------------------------------------------------
Note added at 2 gün2 saat (2008-07-10 19:22:45 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bu arada, bu hizmet Türkiye'de 90 yılında başladı, 91 yılında hızlandı. (ilk yapılan iş kum torbası toplamaktı...)


    Reference: http://www.nexusdistribution.com/warehousing/services/pickpa...
Nahit Karataşlı
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aydin kaya: "fabrikadan halka" yaygın olarak kullanılıyor
4 hrs
  -> Sağolun Aydın Bey. Bunu kullanmamın nedeni, konunun taşımacılıkla ilgili olmasıydı.

agree  chevirmen
5 hrs
  -> Sağolun Sn. Çevirmen.

disagree  Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI: Burada sadece siparisin alinip paketlenmesine isaret ediliyor teslimat veya tasimaya bir isaret yok. Eger tam okursaniz siparislerin dagitim icin hazirlanmasi deniliyor.
14 hrs
  -> Sizce teslim alıp paketleyen ne yapar acaba?

145 days   confidence: Answerer confidence 5/5
teslim ve ambalajlama hizmetleri


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16