KudoZ home » English to Turkish » Transport / Transportation / Shipping

Think more, drive less

Turkish translation: iyi planla, kısa yoldan çöz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Think more, drive less
Turkish translation:iyi planla, kısa yoldan çöz
Entered by: hfilik

12:19 Nov 28, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Think more, drive less
Think more, drive less - that is our motto.
hfilik
Turkey
iyi planla, kısa yoldan çöz
Explanation:
veya "Dikkatli planla, boşa yorulma"
Selected response from:

Zeki Guler
Ireland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4akılsız başın cezasını ayaklar çekmesin
Türker Türkbayrak
4İyi düşün, yolu kısalt!*Salih Ay
4iyi planla, kısa yoldan çöz
Zeki Guler
3Daha çok düşün, daha az araç kullan.
ATIL KAYHAN
3Ayrıntılı planlıyor, en çabuk şekilde ulaştırıyoruz
Recep Kurt


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
think more, drive less
akılsız başın cezasını ayaklar çekmesin


Explanation:
Biraz uzun oldu ama Türkçe'de tam bu anlamda kullanıyoruz

Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 28

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
think more, drive less
Ayrıntılı planlıyor, en çabuk şekilde ulaştırıyoruz


Explanation:
Şirket olarak her şeyi önce ayrıntılı bir şekilde düşünüyorlar ve planlamasını yapıyorlar, sonra da en kısa yoldan ve en hızlı bir şekilde malı sevk ediyorlar...

Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 30

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
think more, drive less
Daha çok düşün, daha az araç kullan.


Explanation:
IMHO

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
think more, drive less
iyi planla, kısa yoldan çöz


Explanation:
veya "Dikkatli planla, boşa yorulma"

Zeki Guler
Ireland
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
think more, drive less
İyi düşün, yolu kısalt!*


Explanation:
İşte bizim sloganımız*:
- İyi düşün, yolu kısalt!
- İyi düşün, nakliye* yolunu kısalt!
- İyi düşünürsen, yolu/nakliye* yolunu kısaltırsın! (If you think more, you (can) drive less!/You (can) drive less, if you think more!).

*Bağlam bir nakliye/taşımacılık şirketi ile ilgili olduğundan, böyle bir karşılık öneriyorum.

Salih Ay
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24