KudoZ home » English to Turkish » Transport / Transportation / Shipping

inflatable door seals

Turkish translation: şişen kapı fitili/contası


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inflatable door seal
Turkish translation:şişen kapı fitili/contası
Entered by: Salih Ay

13:23 Nov 28, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: inflatable door seals
In our transit halls for food logistics, modern interior loading docks with sectional doors that are flush to the ground and inflatable door seals prevent the uncontrolled loss of heat.
hfilik
Turkey
şişen kapı fitilleri/contaları
Explanation:
Bunlar, içi dolu ve sızdırmazlık özelliği nispeten daha sınırlı klasik contalardan/fitillerden farklı olarak, iç boşlukları hava ya da uygun bir sıvı ile ŞİŞİRİLEREK daha güvenli ve daha etkin bir ısı, toz, buhar, hava, sıvı v.b. SIZDIRMAZLIĞI sağlayan -genellikle fitil şeklindeki- contalama elemanlarıdır.

Ref.: Aşağıdaki URL ler + Tecrübelerim
Selected response from:

Salih Ay
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5şişen kapı fitilleri/contalarıSalih Ay
5şişirilebilir kapı sızdırmazlığı
Türker Türkbayrak
5körüklü kapı contaları
Gulay Baran
5şişme kapı contaları
Eren Kutlu Carnì
3şişirilebilir kapı contaları
ATIL KAYHAN


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
şişirilebilir kapı contaları


Explanation:
Gerçek anlamda sizdirmazlik için kapi contalari hava ile sisirilebiliyor imis.

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
şişme kapı contaları


Explanation:
.

Eren Kutlu Carnì
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
körüklü kapı contaları


Explanation:
imho

Gulay Baran
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
şişirilebilir kapı sızdırmazlığı


Explanation:
Conta genelde daha küçük çaplı sızdırmazlık elemanları için kullanılıyor. Aşağıdaki bağlantıdan görebileceğiniz üzere burada büyük şişirilebilir balon gibi bir yapıdan bahsediliyor. Kamyon geri geri yanaştığında bu sızdırmaz yapı şişirilerek ısı yalıtımı sağlanıyor.


    Reference: http://www.pro-quai.com/produits_en_cou_mm150.php
Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 28

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
şişen kapı fitilleri/contaları


Explanation:
Bunlar, içi dolu ve sızdırmazlık özelliği nispeten daha sınırlı klasik contalardan/fitillerden farklı olarak, iç boşlukları hava ya da uygun bir sıvı ile ŞİŞİRİLEREK daha güvenli ve daha etkin bir ısı, toz, buhar, hava, sıvı v.b. SIZDIRMAZLIĞI sağlayan -genellikle fitil şeklindeki- contalama elemanlarıdır.

Ref.: Aşağıdaki URL ler + Tecrübelerim

Example sentence(s):
  • Inflatable seals are typically inflated with air (or other fluid) using a pressure regulated supply system.
  • Şişen Kapı Fitili - Contası

    Reference: http://www.pawlingep.com/product-uses/inflatable-seals
    Reference: http://ticiz.com/p124784-omni-sisen-kapi.html
Salih Ay
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24