KudoZ home » English to Turkish » Zoology

puzzle feeder

Turkish translation: bulmaca(lı) yemlik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:puzzle feeder
Turkish translation:bulmaca(lı) yemlik
Entered by: meaning shift

13:22 Sep 20, 2011
English to Turkish translations [PRO]
Science - Zoology
English term or phrase: puzzle feeder
Devices to encourage foraging (ranging from food scattered in the substrate to puzzle-feeders) have proved effective
meaning shift
bulmaca(lı) yemlik
Explanation:
Bulmaca şeklindeki yemlikler... Hayvan bulmacayı çözüp kilidi açabilir veya mekanizmayı çalıştırabilirse yeme ulaşıyor.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2011-09-20 13:31:02 GMT)
--------------------------------------------------

Linki yanlış vermişim ama önemli değil, görsellerden de anlaşılıyor. Oturmuş bir karşılığı bulunamazsa kullanılabilir.
Selected response from:

Özgür Salman
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bulmaca(lı) yemlik
Özgür Salman
4oyunlu yemlikNezihe Başer
3bulmacali besleyici
ATIL KAYHAN
2dolambaçlı yemlik
Nagme Yazgin


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bulmaca(lı) yemlik


Explanation:
Bulmaca şeklindeki yemlikler... Hayvan bulmacayı çözüp kilidi açabilir veya mekanizmayı çalıştırabilirse yeme ulaşıyor.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2011-09-20 13:31:02 GMT)
--------------------------------------------------

Linki yanlış vermişim ama önemli değil, görsellerden de anlaşılıyor. Oturmuş bir karşılığı bulunamazsa kullanılabilir.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=tr&safe=off&client=firefox-a...
Özgür Salman
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dagdelen: Tam fikrimi değiştirip, yazacakken siz yanıt verdiniz. :(
1 min
  -> :) Teşekkürler. Oluyor öyle, ben de sık sık aynı anda yazdığımı fark edip siliyorum.

agree  aliyucel: Rica ederim. Kendi yanıtımı kaldırıp, linkleri paylaşacağım.
2 mins
  -> Teşekkürler, Ali Bey.

agree  Salih1946
16 mins
  -> Teşekkürler, Salih Bey.

10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dolambaçlı yemlik


Explanation:
Feeder'i ben olsam yemlik olarak kullanırdım.

Nagme Yazgin
United Kingdom
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bulmacali besleyici


Explanation:
Burada hayvanlarin yemi arayip bulmalari için onlara bir bulmaca düzeni içinde yem verme kasdediliyor. Sag-sol-sag-sol-vs giderek yemi bulmalari beklenir. Sekil olsaydi daha kolay izah edilirdi.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oyunlu yemlik


Explanation:
http://shine.yahoo.com/event/pets/use-puzzle-feeders-for-hid...

sitesinde bu yemliğin "puzzle"dan çok öte bir yemlik olduğuna dair açıklamaya istinaden bu öneriyi sunuyorum.

Nezihe Başer
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish