KudoZ home » English to Turkish » Zoology

bite drinker

Turkish translation: ısırma musluğu


13:10 Sep 25, 2011
English to Turkish translations [PRO]
Zoology
English term or phrase: bite drinker
Domuzların beslenmesine ilişkin metinde "nipple and bite drinkers and large bowl drinkers" şeklinde bir ayrım yapılmış. altındaki paragraf şu şekilde "Where pigs housed in larger groups are watered from an open trough, the minimum length of trough perimeter with access to water should be that allowing a single pig unimpeded access (as indicated in Tablo G.5. for restricted feeding space), or 12.5 mm of trough length per pig, whichever is the greater" Teşekkürler
Sera Şentürk
Turkish translation:ısırma musluğu
Explanation:
Uydurmuş olduğum bu karşılık işinize yaramayabilir ama aşağıda bağlantısını verdiğim dosyanın sizin veya soruya yanıt arayan başkalarının işine yarayacağından eminim.

http://www.weda.de/WEDA2007/files/21/212dfda2-b4c9-4376-b9b7...
Selected response from:

Metin Cihan
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5suluk nipeli
Recep Kurt
5Yudum suluğu
Salih1946
4nipel musluk
aliyucel
1ısırma musluğu
Metin Cihan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Yudum suluğu


Explanation:
http://www.usporkcenter.org/UserFiles/file/NSNG/NSNG-Water S...

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ısırma musluğu


Explanation:
Uydurmuş olduğum bu karşılık işinize yaramayabilir ama aşağıda bağlantısını verdiğim dosyanın sizin veya soruya yanıt arayan başkalarının işine yarayacağından eminim.

http://www.weda.de/WEDA2007/files/21/212dfda2-b4c9-4376-b9b7...

Metin Cihan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nipel musluk


Explanation:
Hayvanların su ihtiyaçlarını gidermeleri için meme gibi tasarlanmış ağızlıklar. "Nipple drinker" ve "bite drinker" aynı ürün. Musluğu ısırmalarıyla veya emmeleriyle birlikte su akmaya başlıyor.


    Reference: http://www.kingbirdfarm.com/images/102_0250.JPG
    Reference: http://www.hendersons.co.uk/pigequip/pignippledrinker.html
aliyucel
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
suluk nipeli


Explanation:
Düzeneğin kendisi söz konusuysa "suluk nipeli";
...Veya su içme ayrımından hasediliyorsa, "nipelden içenler" demek yeterli olur sanırım. Referansta da böyle bir ayrımdan (nipelden veya kaptan içenler) bahsediliyor...

Ref:
"Domuzların su ihtiyacı çevre sıcaklığına, havanın nemine ve vücut ağırlığına göre değişir. SU İHTİYACI: Her kg yem tüketimine karşılık 1,8-2,7 kg. Otomatik sulukta her 15 domuza bir suluk nipeli veya kapta veriliyorsa her 20-25 domuza bir tane şeklinde düzenlenmelidir."


    Reference: http://www.emrekoyuncu.net/arsiv/domuz-besleme.html
Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20