motor head

Turkmen translation: hereketlendirijiniň başy

English term or phrase:motor head
Turkmen translation:hereketlendirijiniň başy
Entered by: Muhammed Haydarov

18:17 Jul 11, 2018
English to Turkmen translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / General Technical
English term or phrase: motor head
Liquid flows from motor head to tank. Motor diýip alynýan ýeri hem bar, hereketlendiriji diýlip hem alynýan ýerleri bar. Head - kelle diýlip alynýan ýerem bar, golowka diýlip alynýan ýeri hem bar.
Muhammed Haydarov
Turkmenistan
hereketlendirijiniň başy
Explanation:
Suwuklyk, hereklendirijiniň başyndan bagyna tarap akýar.

Liquid - Suwuklyk
Motor - Hereketlendiriji
Tank - Bak

"bagyna" sözüniň ýokarsynda ýyldyzjyk goýup, giňişleýin düşündiriş berip bilersiňiz.
Selected response from:

Agamyrat
United Arab Emirates
Grading comment
Ikiňiziňkini goşup almaga karar berdik: hereketlendirijiniň golowkasy. Sag boluň
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hereketlendirijiniň başy
Agamyrat
4motoryň golowkasy
Shatlyk Penayev


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motoryň golowkasy


Explanation:
Hereketlendiriji bolsa drive ýa-da driver hem bolup bilýär. Şol sebäpli şeýle alsaňyz goýy bolar. Kellesi diýseňiz hem bolar ýöne okaýan adam golowkasy diýseňiz düşünäýmese.

Shatlyk Penayev
Turkmenistan
Works in field
Native speaker of: Native in TurkmenTurkmen
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Sag boluň!


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hereketlendirijiniň başy


Explanation:
Suwuklyk, hereklendirijiniň başyndan bagyna tarap akýar.

Liquid - Suwuklyk
Motor - Hereketlendiriji
Tank - Bak

"bagyna" sözüniň ýokarsynda ýyldyzjyk goýup, giňişleýin düşündiriş berip bilersiňiz.

Agamyrat
United Arab Emirates
Native speaker of: Turkmen
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ikiňiziňkini goşup almaga karar berdik: hereketlendirijiniň golowkasy. Sag boluň