KudoZ home » English to Ukrainian » Aerospace / Aviation / Space

propulsion systems manufacturer

Ukrainian translation: виробник рушійних систем


15:48 Nov 16, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: propulsion systems manufacturer
Що це може означати, якщо йдеться про літаки?
ТІА
Grunia
Ukraine
Ukrainian translation:виробник рушійних систем
Explanation:
Я таки дуже невпевнений, що цю відповідь сприйме перекладацька спільнота.
А між тим, якщо не озиратися на російський технічний канцелярит, з якого ми звикли копіювати українську термінологію, а подивитися на оригінал без усяких "окулярів", то цей простий і гарний (точний) переклад проситься сам собою.
До речі, він не обійдений навіть майстрами українського письменства:

Зоряний корсар - Олесь Бердник
Запасна рушійна система — термоядерна. Резерв палива — на рік форсованого польоту в межах планетних систем із швидкістю тисяча кілометрів на секунду. ...
www.ukrcenter.com/library/read.asp?id=6562&page=3

І ще до речі: в російській технічній літературі теж є спроби налагодити правильну термінологію ("движительные системы"), але "силовые" версії домінують і там.
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
Дякую, Василю! Можливо, з моїм вибором теж можна не погодитися, але мені ваш варіант до вподоби.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4виробник двигуна
Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
2виробник рушійних системVassyl Trylis


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виробник двигуна


Explanation:
Або ж двигунів. Скоріше за все - ще й реактивних.
Бо "силова установка", або ж устатковина, устава, злагода і т. ін. все одно означатимуть "двигун".


Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxkdl: виробник двигунів
12 mins
  -> Thanks :)

disagree  Ludwig Chekhovtsov: виробник силових установок. Пам'ятаєте: "кролики - это не только мех, но и ...". Отож і силова установка літака - це не тільки двигун, але й багато чого іншого
1 hr
  -> не кожна силова установка - це двигун. Але кожний двигун літака є й силовою установкою :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
виробник рушійних систем


Explanation:
Я таки дуже невпевнений, що цю відповідь сприйме перекладацька спільнота.
А між тим, якщо не озиратися на російський технічний канцелярит, з якого ми звикли копіювати українську термінологію, а подивитися на оригінал без усяких "окулярів", то цей простий і гарний (точний) переклад проситься сам собою.
До речі, він не обійдений навіть майстрами українського письменства:

Зоряний корсар - Олесь Бердник
Запасна рушійна система — термоядерна. Резерв палива — на рік форсованого польоту в межах планетних систем із швидкістю тисяча кілометрів на секунду. ...
www.ukrcenter.com/library/read.asp?id=6562&page=3

І ще до речі: в російській технічній літературі теж є спроби налагодити правильну термінологію ("движительные системы"), але "силовые" версії домінують і там.


Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Дякую, Василю! Можливо, з моїм вибором теж можна не погодитися, але мені ваш варіант до вподоби.