KudoZ home » English to Ukrainian » Bus/Financial

exclusivity

Ukrainian translation: ексклюзив


08:58 Jul 7, 2002
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial / acquisition
English term or phrase: exclusivity
"We got the exclusivity on a Thursday evening and started negotiations the following morning."
Thanks a lot in advance!
M
Marta Argat
Ukrainian translation:ексклюзив
Explanation:
По контексту може підійти "ексклюзивне право", але навіщо гадати?
Тобто, нас повідомили про ексклюзив (наприклад, про те, що ми єдині були обрані, за разультатами тендеру, для подачі пропозицій про купівлю, аде це знов гадання на кришталевій кулі), і вже вранці ми почали переговори.
Хай щастить!
Олег
Selected response from:

Oleg Rudavin
Ukraine
Grading comment
Дякую! Нехай читач отримає таке ж широке поле для здогадок, як і перекладач.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Привілеї/виключні праваAYP
4 +1ексклюзив
Oleg Rudavin
4 +1виключні права (на щось)
Vadim Khazin
4 +1ексклюзивність (стати ексклюзивним продавцем чогось там), винятковість
Natalia Kudria
4виключне право проведення переговорів
Oleg Prots
4виключнiсть
Hania Pietrzyk


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виключнiсть


Explanation:
виключнiсть

Hania Pietrzyk
France
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dr.-Ing. Igor Krasontovitch: Не зрозуміло, про яку виключнісь йде мова? Можна пояснити?
10 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ексклюзивність (стати ексклюзивним продавцем чогось там), винятковість


Explanation:
якщо йдеться про продажі, краще підійде ексклюзивність, а якщо про якісь поступки під час переговорів - краще навіть ужити "виняток".

Natalia Kudria
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleg Prots
16 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
виключні права (на щось)


Explanation:
або привілеї.

Це ж має бути щось конкретне, одержане компанією у четвер

Vadim Khazin
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleg Prots
14 hrs
  -> thanks

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ексклюзив


Explanation:
По контексту може підійти "ексклюзивне право", але навіщо гадати?
Тобто, нас повідомили про ексклюзив (наприклад, про те, що ми єдині були обрані, за разультатами тендеру, для подачі пропозицій про купівлю, аде це знов гадання на кришталевій кулі), і вже вранці ми почали переговори.
Хай щастить!
Олег


Oleg Rudavin
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 34
Grading comment
Дякую! Нехай читач отримає таке ж широке поле для здогадок, як і перекладач.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleg Prots: Точно. Ексклюзивне право на ведення переговорів.
14 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Привілеї/виключні права


Explanation:
Найімовірніше, в даному випадку йдеться про одержання привілеїв/виключних прав на покупку/продаж компанії.

AYP
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleg Prots: Точно. Виключні права на ведення переговорів.
1 hr
  -> thanks

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виключне право проведення переговорів


Explanation:
Exclusivity agreement:
A precedent for a lock-out agreement imposing a prohibition on the vendor in an asset purchase or other business sale from dealing with third parties for a stated period.
Christopher Luck, Nabarro Nathanson; Penny Dyson, Practical Law Company

Це означає, що перш ніж почнуться переговори щодо умов придбання компанією БББ компанії ААА, компанія ААА зобов`язується до закінчення визначеного терміну вести переговори щодо продажу виключно з компанією БББ, і ні з ким іншим.

... announced that it has granted Steria and a group of investors, comprising of Caravelle
and Axa Private Equity, an exclusivity to negotiate the acquisition of ...
www.steria.co.uk/1475.doc

... However, Healthcare Transactions Group may or may not present the acquisition
opportunity to the company, and no exclusivity exists between HTG and any ...
www.healthcaretransactions.com/buyer.htm

Є спеціальні Угоди про виключне право проведення переговорів. Примірник можете подивитися на
http://contracts.corporate.findlaw.com/agreements/wolters/ov...

А в даному контексті, звичайно, можна перекласти і без роз`яснення, як і пропонували колеги вище: "ми отримали ексклюзивність", "ми отримали виключні права", і т. д. Вибачте, що пізно вклинився у дискусію, але треба ж колись і Купала відсвяткувати... :)
Бажаю успіху!

Oleg Prots
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 112