Communication and Visibility (Guidelines)

Ukrainian translation: Посібник з комунікації та візуального представлення

English term or phrase:Communication and Visibility (Guidelines)
Ukrainian translation:Посібник з комунікації та візуального представлення
Entered by: Yuri Larin

07:51 Jun 9, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Donor Agreement (Switzerland)
English term or phrase: Communication and Visibility (Guidelines)
Communications and Visibility

The Organisation shall visibly acknowledge the support of X and is responsible for giving adequate publicity to the project. The Organisation has to follow the Communication and Visibility Guidelines for Implementing Partners, developed by X.

(?) Visibility = візуальна презентація, візуальне позиціонування, публічне висвітлення (?)


TIA!
Yuri Larin
Ukraine
Посібник з комунікації та візуального представлення
Explanation:
http://www.estlatrus.eu/uploaded_files/Publications/2013/cop...
Selected response from:

Roman Soluk
Ukraine
Grading comment
Спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Посібник з комунікації та візуального представлення
Roman Soluk
4повідомлення та публічне позиціонування (вказівки)
Vladys


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
communication and visibility (guidelines)
Посібник з комунікації та візуального представлення


Explanation:
http://www.estlatrus.eu/uploaded_files/Publications/2013/cop...

Roman Soluk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Спасибо!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie
14 hrs
  -> Дякую!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
communication and visibility (guidelines)
повідомлення та публічне позиціонування (вказівки)


Explanation:
Сам термін позиціонування прийшов з дисципліни маркетингу, і зайняв своє ... встановлять міцний зв'язок між одержувачем повідомлення особою ... http://ukrbukva.net/page,8,95791-Politicheskoe-pozicionirova...


--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2018-06-09 08:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ Вінницької обласної державної адміністрації про ... у формі публічного громадського обговорення. http://www.vin.gov.ua/gromada/konsultatsii-z-hromadskistiu/p...
«Європа і глобальне інформаційне суспільство: рекомендації для Європейської ...... каналів інформаційних повідомлень; упровадження сучасних ... http://umo.edu.ua/images/content/depozitar/monografii/Моногр...
Теоретичні засади мережевого врядування у сфері публічної політики ..... розробити практичні рекомендації, спрямовані на трансформацію системи ... виділено чотири основних підходи до позиціонування ...... проектів рішень стала публікація в 1993 р. повідомлення під назвою «Відкритий... http://www.kbuapa.kharkov.ua/dorad/files/egz_dis_20170523.pd...
Трансформація публічного управління у сфері культури в ..... різноманітних повідомлень, відомостей, даних про відповідні предмети, ...... Про реформу охорони здоров'я в Україні : рекомендації ...... позиціонування влади ... http://dridu.dp.ua/konf/konf_dridu/2016_06_03_fsdu_round_tab...

Vladys
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42