KudoZ home » English to Ukrainian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Poisons Information Center

Ukrainian translation: інформаційний токсикологічний центр


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Poisons Information Center
Ukrainian translation:інформаційний токсикологічний центр
Entered by: Bragarnyk

16:15 Nov 10, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Poisons Information Center
Протиотрутний інформаційний центр?
Інформаційний центр отрут?
Bragarnyk
Ukraine
інформаційний токсикологічний центр
Explanation:

Мені здається, що так краще - і наука "токсикологія" існує давно, і про інформаційну мету закладу треба повідомити (відповідно оригіналу).

http://www.aptekagal.com.ua/ag/archive/22-02.htm
24 години на добу без вихідних працюватиме Львівський
інформаційний токсикологічний центр (ЛІТЦ)

http://www.ogo.ua/rubrics/uaworld/2006-10-19/20166/print
Уже рік у Рівненській обласній дитячій лікарні на базі відділення анестезіології та інтенсивної терапії працює Рівненський інформаційний токсикологічний центр.
Насамперед, праців-ники установи надають кваліфіковану допомогу дітям, які отруїлися, або ж випадково отримали передозування медикаментами. Зауважу, що цим особам необхідно одразу ж надати першу допомогу. Це можуть робити як медичні працівники, так й просто люди. Адже від ефективних та правильних дій у перші хвилини залежить життя постраждалого. Тому інформаційна допомога по телефону необхідна.

http://uazakon.com/document/spart81/inx81856.htm
СТРУКТУРА
Українського науково-практичного центру
екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
6. Інформаційно-консультативний токсикологічний центр.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-11-11 00:47:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/822668

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-11-11 00:55:22 GMT)
--------------------------------------------------

There are more links - however in Russian, and they support my version.

http://www.consilium-medicum.com/index/server/intensive.shtm...
For more information see Maryland Poison Center Homepage or the School of Pharmacy клиническая токсикология, токсикологический Центр университета Мэрилэнд.
https://www.det.nsw.edu.au/media/downloads/languagesupport/a...
Токсикологический информационный центр (Poisons Information Centre)
Selected response from:

Ann Nosova
United States
Grading comment
Дякую
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3інформаційний центр з отруйних речовин
Ol_Besh
3 +2інформаційний токсикологічний центр
Ann Nosova


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
poisons information center
інформаційний центр з отруйних речовин


Explanation:
Щоб офіційніше звучало:

УНIАН - Еколог Володимир Борейко вважає, що влада бреше людям... як червоний, так і жовтий, віднесені до другої категорії отруйних речовин. .... Об`єднаний інформаційний центр - 2004. Президентська нiч 2004 ...
www.unian.net/ukr/news/news-203986.html - 55k - Кеш - Подібні сторінки
[ Подальші результати з www.unian.net ]


Ol_Besh
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: І Вам також окремо - спасибі.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
1 hr
  -> Дякую!

agree  pfifficus
7 hrs
  -> Дякую!

agree  Solomia
7 hrs
  -> Дякую!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
poisons information center
інформаційний токсикологічний центр


Explanation:

Мені здається, що так краще - і наука "токсикологія" існує давно, і про інформаційну мету закладу треба повідомити (відповідно оригіналу).

http://www.aptekagal.com.ua/ag/archive/22-02.htm
24 години на добу без вихідних працюватиме Львівський
інформаційний токсикологічний центр (ЛІТЦ)

http://www.ogo.ua/rubrics/uaworld/2006-10-19/20166/print
Уже рік у Рівненській обласній дитячій лікарні на базі відділення анестезіології та інтенсивної терапії працює Рівненський інформаційний токсикологічний центр.
Насамперед, праців-ники установи надають кваліфіковану допомогу дітям, які отруїлися, або ж випадково отримали передозування медикаментами. Зауважу, що цим особам необхідно одразу ж надати першу допомогу. Це можуть робити як медичні працівники, так й просто люди. Адже від ефективних та правильних дій у перші хвилини залежить життя постраждалого. Тому інформаційна допомога по телефону необхідна.

http://uazakon.com/document/spart81/inx81856.htm
СТРУКТУРА
Українського науково-практичного центру
екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
6. Інформаційно-консультативний токсикологічний центр.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-11-11 00:47:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/822668

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-11-11 00:55:22 GMT)
--------------------------------------------------

There are more links - however in Russian, and they support my version.

http://www.consilium-medicum.com/index/server/intensive.shtm...
For more information see Maryland Poison Center Homepage or the School of Pharmacy клиническая токсикология, токсикологический Центр университета Мэрилэнд.
https://www.det.nsw.edu.au/media/downloads/languagesupport/a...
Токсикологический информационный центр (Poisons Information Centre)

Ann Nosova
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Дякую

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat
10 hrs
  -> thank you, Marta

agree  Ludwig Chekhovtsov: Таки да, наверное, так будет лучше
13 hrs
  -> thank you, Ludwig