KudoZ home » English to Ukrainian » Cinema, Film, TV, Drama

SSSSSSSSSSSmokin' !

Ukrainian translation: CCCCCCупер!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SSSSSSSSSSSmokin' !
Ukrainian translation:CCCCCCупер!
Entered by: AndriyRubashnyy

17:53 Nov 8, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: SSSSSSSSSSSmokin' !
У фільмі "Маска" з Джимом Керрі це одна з ключових фраз: http://en.wikiquote.org/wiki/The_Mask. Хтось знає, як її перекладено на укр./рос.? Як ні, то може, підкажете власний варіант?
Sofiya Skachko
United Kingdom
CCCCCCупер!
Explanation:
Прослухав 2 варіанти перекладу на російську - В першому варіанті переклад - "Хорошо" в іншому "Ух, колбасит меня!"

Передивився субтитри нім. та польською мовою. Що цікаво - в кожному окремому випадку інший переклад:
Нім: Wahnsinn! Hei!
Пол: Drzemka! Dla palcych!

Думаю, адекватним був би переклад в якому можна було би передати і значення слова (в цьому я погоджуюся з паном Сергієм) і власне форму (тобто це довге ССССССС) - здається ССССССупер! підходить

Selected response from:

AndriyRubashnyy
Germany
Grading comment
Ще раз дякую. Скористалася вашим варіантом.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3CCCCCCупер!
AndriyRubashnyy
5Клёво! (Или синоним, присущий соответствующей эпохе)
Sergei Leshchinsky
3ГГГГГГГГГГорю!
mk_lab


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sssssssssssmokin' !
ГГГГГГГГГГорю!


Explanation:
А українською: ППППППППалаю!

mk_lab
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
Notes to answerer
Asker: а ще краще Жжжжу! :-)


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sssssssssssmokin' !
Клёво! (Или синоним, присущий соответствующей эпохе)


Explanation:
Смотрите иногда в словари. Например, Lingvo.
smokin' (adj Am slang). Ниже -- примеры из Lingvo.

Example sentence(s):
  • Those threads on that dude are really smokin' — Шмотки на этом чуваке клевые.
  • If you wanna hear some smokin' vinyl, just stay tuned — Если желаете послушать клевые мелодии, то не уходите с этой волны.
Sergei Leshchinsky
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sssssssssssmokin' !
CCCCCCупер!


Explanation:
Прослухав 2 варіанти перекладу на російську - В першому варіанті переклад - "Хорошо" в іншому "Ух, колбасит меня!"

Передивився субтитри нім. та польською мовою. Що цікаво - в кожному окремому випадку інший переклад:
Нім: Wahnsinn! Hei!
Пол: Drzemka! Dla palcych!

Думаю, адекватним був би переклад в якому можна було би передати і значення слова (в цьому я погоджуюся з паном Сергієм) і власне форму (тобто це довге ССССССС) - здається ССССССупер! підходить



AndriyRubashnyy
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ще раз дякую. Скористалася вашим варіантом.
Notes to answerer
Asker: дуже дякую, що завдали собі труду знайти той уривок фільму та ще й співставити різні переклади! Я ще трохи подумаю завтра на свіжу голову...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maxomel: sounds good to me :)
1 hr
  -> Thank you!

agree  mk_lab: Ну да, так безумовно краще. А то я спробував промовити довге "ППППП..." за своїм варіантом - щось не вдалося
12 hrs
  -> дякую!

agree  Nadezhda & Vatslav Yehurnovy: на сссссс... більше нічого літературного й не знайдеться :)
21 hrs
  -> дякую!