KudoZ home » English to Ukrainian » Computers: Software

Play

Ukrainian translation: відтворення


10:09 Feb 22, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Play
кнопка після натиснення якої запускається презентація
Alexander Onishko
Ukrainian translation:відтворення
Explanation:
MS Glossaries

або "перегляд" - також зустрічається у глосаріях
Selected response from:

Eugene Gulak
Ukraine
Grading comment
я написав перегляд
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3відтворення
Eugene Gulak
4 +2відтворитиVassyl Trylis
4пуск
Vadim Khazin
4Програвати
Dmitrie Highduke


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
play
Програвати


Explanation:
Програвати

Dmitrie Highduke
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vadim Khazin: це слово двозначне, тим більше що воно тут не в реченні
6 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
play
відтворення


Explanation:
MS Glossaries

або "перегляд" - також зустрічається у глосаріях

Eugene Gulak
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
я написав перегляд

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Shevchenko
1 min
  -> Дякую!

agree  Sofiya Skachko: перегляд
1 min
  -> Дякую!

agree  Vladimir Dubisskiy: перегляд
8 hrs
  -> Дякую!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
play
відтворити


Explanation:
Залежно від того, що воно за презентація, може бути й вужчий термін: показати; демонструвати; озвучити та ін.

--------------------------------------------------
Note added at 10 мин (2008-02-22 10:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

Які всі блискавичні...

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Myron Netchypor: а ще дуже сподобалось слово "блискавичні", записую у свій словничок :)
1 min
  -> дякую, Мироне. Перегляд, переглянути - ще один гарний варіант, але теж звужений (відео).

agree  val_legrand
23 hrs
  -> дякую!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
play
пуск


Explanation:
це нейтральний термін, що годиться для будь-якої презентації

Vadim Khazin
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 3