KudoZ home » English to Ukrainian » Computers (general)

CD drive

Ukrainian translation: Пристрій CD-ROM

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CD drive
Ukrainian translation:Пристрій CD-ROM
Entered by: _Alena

08:43 Oct 4, 2004
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: CD drive
Люди перекладають як "привід компакт-дисків", але мені щось "привід" дуже не подобається. Чи дійсно можна так сказати українською? Може є більш красиве українське слово, яке б не асоціювалось з "Касперами" та "привидами замку Радзивіллів"..?
mk_lab
Ukraine
Пристрій CD-ROM?
Explanation:
В тих документаціях, які мені доводилося перекладати, завжди використовувався термін "Устройство CD-ROM". А ось як це краще сказати українською? "Пристрій", мабуть.
Selected response from:

_Alena
Ukraine
Grading comment
Спасибо. Так проще всего, и тавтологии с "дисководом дисков" не будет
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1дисковод CD / або дисковод для компакт дисків
Alexander Onishko
2 +3Пристрій CD-ROM?
_Alena
4привід CD-ROM
Bellasignorita


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cd drive
дисковод CD / або дисковод для компакт дисків


Explanation:
UkrFAQ - PC-DVD FAQ
... містити регіональний код (більшість дисків його
має ... або програвач (або дисковод DVD), або ...
www.ukrfaq.narod.ru/hardware/storage/dvd.htm

Заняття 5. Персональний комп'ютер ...
... на 5,25 дюймів почали включати дисковод CD-ROM ... ятовуючий
пристрій на основі компакт-дисків. ...
www.victoria.lviv.ua/html/oit/html/lesson5.htm - 21k - Сохранено - Похожие страницы

Стислий довідник - Інформація - Instant ...
... Ще більш старі моделі мають тільки CD-ROM дисковод, що не ... таблицю Формати дисків). ...
www.pinnaclesys.com.ua/?i=59& l=2&Product_ID=133&page=59 - 66k - Дополнительный Результат - Сохранено - Похожие страницы


Alexander Onishko
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Dubisskiy: with CD-ROM дисковод
7 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
cd drive
Пристрій CD-ROM?


Explanation:
В тих документаціях, які мені доводилося перекладати, завжди використовувався термін "Устройство CD-ROM". А ось як це краще сказати українською? "Пристрій", мабуть.

_Alena
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Спасибо. Так проще всего, и тавтологии с "дисководом дисков" не будет

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Myron Netchypor: завжди використовую саме такий термін. Можна ще пристрій для зчитування компакт-дисків, але так виходить задовго.
1 hr
  -> Дякую!

agree  Dmytro Voskolovych
2 hrs
  -> Дякую!

agree  huntr
20 hrs
  -> Дякую!

25 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cd drive
привід CD-ROM


Explanation:
Звичайно, слово не дуже гарне, але так перекладають.

Bellasignorita
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian